المحادثة بين alaadahmed و trekam

5 رسائل الزوار

1. ده اللى انت عاوزه؟؟؟ http://www.amazon.com/gp/product/B00...iglink20940-20

لو ده اللى انت قصدك عليه يبقى حيكلف 200 جنيه لكن لو التانى اللى هو كوفر كيس يبقى 225 جنيه .. ومعلش أنا اتلخبط عشان كذا لينك مع بعض
  2. بص ياباشا أنا طبعا عشان حضرتك مرديتش عليا فى ساعتها أيام المشاركة الاصلية زمان فمش فاكر أنا إذا كنت كتبتهم بالترتيب الصحيح زى ماحضرتك كاتبهم ولا لأ .. ثانيا فى حاجات بتتباع عن طريق أمازون وده حيكون عليها ضرايب عشان فروع أمازون فى كل حته فى أمريكا فغالبا حدفع ضريبة لكن فى حاجات تانيه زى الباك كوفر ده معلهاش ضريبة عشان هيا من بائع آخر غير أمازون والبائع ده مش موجود فى الولاية اللى أنا ببعت عليها الحاجه اللى بشتريها فبالتالى بتكون أرخص شويه فى السعر رغم إن سعرها الأصلى ممكن يكون أعلى من حاجات تانيه .. ثانيا أنا مش فاكر إذا كنت حسبتلك التكلفه لكل الحاجات مع بعض على أساس إنهم شحنه واحده ولا كل واحد حيتشحن لوحده .. عموما ياجميل لو عاوز الباك كوفر ممكن أعملك له أوردر فى أى وقت .. شكراً لك
  3. الجراب بس هو ده اللى عابزه ممكن تقولى هيكلف كام وليه هو ارخص من الباك كوفر مع انه غلاهم فى سعر الدولار
  4. ياباشا ممكن تتصل بيا تليفونيا عشان بس أنا مش فاهم حضرتك عاوز تكلفة كل حاجه لوحدها تانى ولا إيه .. عشان بس منعملش مشاركات كتيير على الفاضى فى الموضوع بتاعى عشان منجورش على حق حد فى وضع إعلانه بالأعلى شكرا لك
  5. لو حضرتك مكن تبعتلى الطريقه على الخاص اكون شاكر جدا
    واوعدك انى هستخدمها لنفسى فقط وانا مش غاوى متاجره يعنى
عرض رسائل الزوار 1 إلى 5 من 5