المحادثة بين voldemort و mahmoud-nadal

4 رسائل الزوار

1. ياريت اعرف طيب الباتش بتاع حضرتك وجيبته منين بالظبط انهى محل لانى هشتريه من مول سوق العصر عشان انا نفسى يفتح النواة معاايا وياريت حضرتك تقولى مركب البروسيسور على بوردة ايه بالظبط وهل هى بتأثر فى فتح النواة دة ولا لأوهل حاططله مشتت احترافى لما فتحت الاربع انويه ولا مش محتاج مشتت الا فى حاله كسر السرعه بس معلش انا اسف على الاستفسارات الكتيرة بس يايت حضرتك ترد على جميع استفساراتى وياريت اعرف الايميل الياهو او الفيس بوك بتاع حضرتك وشكرا كتير على رد حضرتك واهتمام
  2. ياريت اعرف طيب الباتش بتاع البروسيسور بتاع حضرتك وجيبته منين بالظبط انهى محل لانى هشتريه من مول سوق العصر عشان انا نفسى يفتح النواة معاايا وياريت حضرتك تقولى مركب البروسيسور على بوردة ايه بالظبط وهل هى بتأثر فى فتح النواة دة ولا لأوهل حاططله مشتت احترافى لما فتحت الاربع انويه ولا مش محتاج مشتت الا فى حاله كسر السرعه بس معلش انا اسف على الاستفسارات الكتيرة بس يايت حضرتك ترد على جميع استفساراتى وياريت اعرف الايميل الياهو او الفيس بوك بتاع حضرتك وشكرا كتير على رد حضرتك واهتمام
  3. هو الجهاز رائع .. والحمد لله أنا فاتح الأنوية الأربعة والأداء جامد فعلاً ... بس لسّة مكسرتش السرعة لأني مش محتاج دلوقتي ... الفكرة إن الفلوس مساعتدنيش أجيب كارت شاشة فلسّة مش حاسس بالجهاز في اللعب .. بلعب ألعاب عادية pes 2011 وكدة .. اعمل موضوع جديد وإن شاء الله الناس هنا هتساعدك جداً ... وخصوصاً إن فيه حاجات جديدة نازلة وفيه حاجات هترخص وكدة وممكن تجيب حاجة أحسن ... يعني اعمل موضوع حط فيه الميزانية بالظبط وكدة ..
  4. سلام عليكم لو سمحت انا كنت عايز اجمع جهاز زى جهازك ايه ام دى فا عايز اعرف اداؤوة ايه معاك وياريت ايميلك الياهو عشان استفسر منك على كام حاجه كدة وموضوع فتح الانويه وكسر السرعه نظامه ايه معاك واداء الجهاز فى الالعاب
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4