بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله

اولا فى البداية اقدم اعتذار للاستاذ محمد (wmgc) مشرف الاسعار
والاستاذ هشام المشرف
والاستاذ هاردوير المشرف العام
وكافة الاعضاء او المشرفين المتضررين
:o:o
و انا مقدم هذا الاعتذار لتوضيح سوء التفاهم اللى حصل
انا لما كتبت المشاركة اللى قبل الاخيرة _اللى حصل منها المشكلة _ الحقيقة كنت مقصودش والله فعلا اللى فهمة الاستاذ محمد والاستاذ هاردوير
وانا متصورتش الموضوع ممكن يتفهم بالشكل دة
مش معنى كدة انى بقول انى لم اخطء
لا انا فعلا اخطئت ولاكن الكلام دة كان فى ساعة غضب نتيجة ان الاخوة المشرفين لم يردو على وانا كنت فى ذلك الوقت مخنوق جدا ودة كمان لاسباب خاصة طبعا الاخوة مش مطالبين يستحملو الاسباب دى بس فى الاول والاخر احنا اخوه فى الاسلام وممكن نشيل بعض شوية
واللى زود سوء الموقف اكتر انى كتبت مشاركة تالية ليا اشرح فيها موقفى
وشرعت فى كتابة المشاركة الثالثة للاعتذار على .... ولكن الاستاذ هشام حذف المشركة الاخيرة _ وربى هو الاعلم _ ولم اتمكن من اضافة مشاركة الاعتزار الاخيرة اللى كنت كتبتها لانى عندما ضغطت زر الاضافة الرد وجدت الحظر.........!؟
المشكلة ان انا فعلا مكنتش قادر اوضح موقفى وكنت مخنوق جدا للاسباب السالف ذكرها ولتأخر الاستاذ محمد فى الرد
ولذلك انا فعلا اعترف بخطئى ودة مش عيب وللى ضعف _لان كل ابن أدم خطاء _ العيب انى اتمادى فى الخطء دة
وزى مقولت فى البداية انا لم اقصد الاسائة والله ولكن _ مشيئة الله حكمت _ والظروف والضغوط كانت قوية
ولكن فى النهاية عفا اللة عما سلف
ولو تقبلتم اعتزارى ابقى شاكر لكم جدا
اما لو لم تتقبلوه فانا اذكركم اننا اخوة فى الاسلام و لاخ بيستحمل اخوة برضو لما يكون مخنوق
وعلى فكرة يا استاذ محمد انا فعلا بحترمك جدا جدا والله ومقدرش ولا اجرؤ انى ازعلك وبعتبرك اخ عزيز واللى يأكد كدة انى كنت زعلان منك _ وبالله عليك_ لو انا مش بعزك كنت هتناقش معاك لا دة انا كنت هقول مش مشكلة ومش هعلق
لكن الشخص العزيز علينا هو اللى ديما بنزعل لو حصل منة حاجة لاكن لو مش عزيز عليا كنت هطنش
ودة مش كلام فى الهو والله انت ممكن تقول طيب وهو هيعزنى لية وهو مشترك من فترة قصيرة
دة ميعرفنيش
ارد عليك واقولك انا لقيت فيك اخ كبير _دة فى حالت انك تكون اكبر منى:D:D:D_ بيساعد اخواتة ويفيدهم
وللمرة العاشرة بقولق انا اسف ليك ولكل المتضررين والاخ هشام المشرف والاخ هاردوير المشرف العام
واحب اقول للاخ هاردوير:rolleyes::rolleyes: انا والله تقدر تقول عليا ملتزم _ بحسن ظنى بالله _ ومليش فى الحجات دى واللة بس هى ساعة شيطان والعياذ باللة
خلاص صاف يا لبن..............!؟
وانا قدامكم كلكم بشهدكم انا بعت لمستر \ محمد (wmgc) رسالة اعتذار على الخاص وقبلة على جبينة من اخ لاخوة
ومستنى تعليقاتكم كلكم واذا و احد مردش يبقى هعرف انة لسة زعلان
وانا مستنى الردود سريعا وبالاخص مستر محمد ( جزاة الله خير):o
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاتة