مشاهدة نتائج الإستطلاع: من ترشّح لكي يجلس على كرس الاعتراف؟

المصوتون
56. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • The.Hulk

34 60.71%
  • coolman4now

19 33.93%
  • miro the king

3 5.36%
صفحة 22 من 175 الأولىالأولى ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 72 122 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 316 إلى 330 من 2616

الموضوع: >>> كرسى الأعتراف <<<

عضو فضي الصورة الرمزية Black-Edition

رد: >>> كرسى الأعتراف <<< ادخل و شارك !!!

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The.Hulk مشاهدة المشاركة

اسوأ لحظة , هم كتير!
    - يوم نتيجة سنة 3 ثانوى!
    - يوم ما عرفت انى حخش الجيش!
    - يوم ما طلعت من الجيش!
    -أول يوم فى الكلية!
    -يوم ما اتوقفت فى المنتدى بسبب ترجمة غلط , هههههههههههههههههههههههههه, كان حوار غريب!
    - يوم 13/10/2003م
    -يوم 13/11/2003م
    , كفاية
    ايه ده يا محمد ... دا انا قلبت عليك المواجع ولا ايش :D

بس ايه السر فى ان الاحزان اكتر من الافراح :rolleyes:

يــــــــــــــــــــــــارب

jOoLiAnOo

عضو برونزي

. انت حاسس ان الفلوس اللى دفعتها فى الـ 5850 حلال ؟؟؟ وللا مكنش زى ما توقعته ؟؟؟؟
    يعنى الكارت عجبك اداؤه وللا بتفتقد لنفيديا ؟؟؟؟ ياريت صراحه تامه

هو انا لسه مشتغلتش فى تجارة الاعضاء البشرية او تجارة الاطفال من مصر للحبشة وخلافه , فاعتقد اه , حلال!
    ههههههههههههههه
    والله يستاهل كل مليم! سيبك انه بعد السن والوزن ده لو مش حدفع فلوسى فى حاجة 100% كويسة! ابقى شاب يعنى على راى عادل امام الكبير , خرونج!ههههههههههههههههه
    الكارت فعلا يستحق كل مليم والتسعير بتاعه فوق الممتاز
    الكارت زى ما توقعته واكتر بس عيبه مفيش فيزيكس ودى مش مشكلة ATI اكيد
    انا مش مفتقد ان فيديا , هى باعتنى الشركة! , ضربت كل المستخدمين بعرض الحائط , حسبى الله ونعم الوكيل

كلام فى سرك انا متحمس لوحش انتل الخامد , اما نشوف

بس ايه السر فى ان الاحزان اكتر من الافراح :rolleyes:

هى دى الدنيا , Life is a B!
    Never gives as it takes

الحمد لله انه افراحى قليلة عشان كده مميزة جدا! ولو الحزن كتير فده يخليه عادى فميأثرش كتير , يعنى , بحاول

عضو فضي الصورة الرمزية Black-Edition

والله يا محمد انت كلامك زي العسل :ah3:

يــــــــــــــــــــــــارب

jOoLiAnOo

عضو برونزي الصورة الرمزية The STIG

الحمد لله انه افراحى قليلة عشان كده مميزة جدا! ولو الحزن كتير فده يخليه عادى فميأثرش كتير , يعنى , بحاول
    انت شاب طموح وعاقل ومكافح كمان يا محمد
    ما تهاجر بره مصر يابنى:p:D
    [CENTER][SIZE=3][B][SIGPIC][/SIGPIC][/B][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][SIZE=3][B]Civic .... Floor The T[/B][/SIZE][SIZE=3][B]hrottle and GO[/B][/SIZE] [/CENTER]
    [CENTER] [/CENTER]
    [CENTER][B][SIZE=3][URL="https://www.arabhardware.net/forum/album.php?u=145589"]Check out My Albums[/URL][/SIZE][/B][/CENTER]

[CENTER][SIZE=4][SIZE=4][COLOR=black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showpost.php?p=932609&postcount=42602"][SIZE=2]قوانين موضوع اسعار و اخبار الهاردوير ف[/SIZE][/URL][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showpost.php?p=932609&postcount=42602"][SIZE=2]ى السوق المصريه [B]يرجى الالتزام بها[/B][/SIZE][/URL][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][SIZE=4][B][SIZE=4][COLOR=black]Toyota For City..Nissan For Track..Honda For Tuning[/COLOR][/SIZE][/B][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][B][COLOR=navy][SIZE=3][COLOR=black]Horsepower is how fast you hit the wall..Torque is how far you take the wall with you[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/B][/CENTER]

عضو بلاتيني الصورة الرمزية MF88

كلام فى سرك انا متحمس لوحش انتل الخامد , اما نشوف
    معتقدش بأى حال من الاحوال انه هينافش العماليـــق اللى فى السوق

وللأسف المجال ده فى التجاره . لو متعرفش يبقى متجازفش و اللا هتتنسف

AGIEA مستحملتش يا عينى و بقت كلها على بعضها " تقنيه " فى كارت :D

انتل داخله تنافس على جزء الحوسبه بوضع 10 معالجات بينتيوم فى الكارت

و معلش العالم كله اغلبه بيستخدم البطاقات للالعاب

لكن اتمنى اكون غلط و نشوف هيحصل ايه . و مزيد من المنافسه = مزيد من تخفيض الاسعار + مزيد من الهروله للأحدث
    ================================================== ==============
    [ الخطوه الثانيه ] نظام الأندرويد كنظام أساسى على الهاتف htc HD2 - وداعا WM

قمت بتعطيل الرسائل الخاصه لكثرتها وحتى لا يعتقد احد انى متجاهله عن عمّد :)
    برجاء إذا كان لك أى استفسار قم بعمل موضوع حتى يتسنى للجميع مساعدتك و انا معهم إن شاء الله
    ولكي يستفيد الجميع من خبراتك و خبرات الزوار ولتقليل الجهد على المشرفين أيضاً

عضو فضي الصورة الرمزية S.O.S

اذيك يا ابو حميد
    معلش مش هقدر اسئلك سوال تقيل علشان مش فاضي
    حاجه كده خفيفه
    هل الكمبيوتر سبب لك مشاكل اجتماعيه في حياتك بعني عزلك عن الناس ضيع كثير من وقتك ومالك سببلك مشاكل جسمانيه كالسمنه وغيرها
    ام العكس
    اتي عليك بالنفع و المعلومات خلاك اجتماعي اكثر لم يؤثر عليك جسمانيا

عضو برونزي

والله يا محمد انت كلامك زي العسل :ah3:

ربنا يخليك يا كبير , شد حيلك فى الدراسة لأنك فى Check Point مهمة جدا فى حياتك

انت شاب طموح وعاقل ومكافح كمان يا محمد
    ما تهاجر بره مصر يابنى:p:D

هههههههههههههههههه لسه مش للدرجة , انا بس كل ما تحصل لى مشكلة بقول للدنيا Bring it on , B!
    اصل ملهاش حل تانى , وانا عارف انه لسه More ShiP to Come فمستنى
    اهاجر , يا رب! انا حاولت مرة بس لسه شوية , انا نفسى والله خاصة انا شايف كلمة وطن انك تلاقى امان وتقدر تاخد كذا فرصة انت عايزها , يا رب! اوعدك لو رحت وربنا فرجها! حظبطك! :D

معتقدش بأى حال من الاحوال انه هينافش العماليـــق اللى فى السوق

انت بتتكلم على انتل! الأب الروحى لكل شبه موصل فىالسوق تقريبا! مش اجيا!:D, انا منتظر شغل جامد من انتل ومتنساش معاها هافوك!

هل الكمبيوتر سبب لك مشاكل اجتماعيه في حياتك بعني عزلك عن الناس ضيع كثير من وقتك ومالك سببلك مشاكل جسمانيه كالسمنه وغيرها
    ام العكس
    اتي عليك بالنفع و المعلومات خلاك اجتماعي اكثر لم يؤثر عليك جسمانيا

انا مش Social اساسا , الكومبيوتر لى يعتبر احسن اذكى اغبى ألة بتعامل معاها , خد بالك مش أغبى اذكى للأسف , بعمل عليه كل حاجة + الوحيد اللى مش بيشتغلنى اوى! لو فى ايرور يقول , الناس برة لأ , الكومبيوتر مش بيكدب , لو انت مظبطه , حيظبطك , لو لأ حيطلع لك جاز , الناس برة قمة النفاق للأسف فانا مش حقول انا الكومبيوتر سبب لى اذى اجتماعى اكتر منه خلانى اشوف الناس بشكل Digital شوية
    بالنسبة للسمنة فاتا اساسا عضمى كبير! فوزنى كبير خلقة + بروح ال Gym من وانا فى 1 ثانوى فعندى كتلة عضل لا باس بها ابدا , + ضيف همّ ثانوية عامة , وزنى الأن اوفر 20-21 كيلو , انا المفروض اكون ما بين 84-90 كيلو , انا الأن 111 :D, انا عارف ال Code بتاع جسمى وازاى اخسسه لو عايز بس تقدر تقول النفس والله
    انا لو عايز اقدر اخسس نفسى بعون الله اكيد , بس مفيش Motive

ممثل شركة Cairo Computer - مصر الصورة الرمزية S@M

هالكى ...........

منور الموضوع ...........

سؤالى بسيييييييط جدا

:D

عاوزين صورة شخصية ليك

[CENTER] [SIZE=1][SIZE=4][B][COLOR=Red][COLOR=black][COLOR=Red]>>>[/COLOR]كم أخٍشى ان يأتى[/COLOR] ........[COLOR=black]........[/COLOR]وقتاَ لا ينفعُ فية الندمُ[COLOR=Black]<<<[/COLOR]
    خبـــىء دفاتِركَ القديـــــــــمة كُلـها[/COLOR]َ .... وأكتُب لمِصـــــرَ اليوم شِعراً مِثلهاَ
    لا صمــــــتَ بعد اليوم يفرضُ خوفَةُ .... [COLOR=Red]فأكتُب سلاامَ النيل مِصـــر واهلهاَ[/COLOR] [/B][/SIZE]
    [IMG]https://i54.tinypic.com/2w20gw4.jpg[/IMG]
    [IMG]https://i42.tinypic.com/i70pj9.jpg[/IMG]
    [/SIZE][SIZE=3][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=220048"]!!!>>> موسوعة جديدة تتضمن مراجعات كروت الGTX5XX الغير قياسية من براند GAINWARD <<<!!![/URL][/B][/SIZE]
    [SIZE=4][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=213781"]!!!>>> Service Pack 1 final ..للويندوز 7 ...<<<!!![/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=210989"]كل ما تريد معرفتـه عن الطي و برنامجـه ... تجده هنـــــا بإذن الله .[/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][COLOR=Red][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=209555"]!!!>>> UN BOXING + بعض الاختبارات لجيل الفيرمى 5XX من براند GAINWARD <<<!!![/URL][/B][/COLOR][/SIZE][B][SIZE=4]
    [/SIZE][/B] [SIZE=2][COLOR=Red][SIZE=3][COLOR=Black][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=206275"]![COLOR=Red]![/COLOR]![COLOR=Blue]>>[/COLOR]>[COLOR=Red] UN BOXING + اختبارات لجيل الفيرمى بأكملة من براند GAINWARD [/COLOR]<[COLOR=Blue]<<[/COLOR]![COLOR=Red]![/COLOR]![/URL][/B][/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/SIZE] [SIZE=2][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=165375"][COLOR=Blue][موضوع موحّد] Fermi/GTX 580 ومتابعة آخر أخبار الجيل الجديد من Nvidia[/COLOR][/URL][/B][/SIZE][COLOR=Black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=165791"]
    [/URL][/COLOR] [/CENTER]

عضو برونزي

عاوزين صورة شخصية ليك
    WHY!!!!!!!!!! :D

عضو ذهبي

أول مرة أشوف الموضوع ده ...

حبيب هالكي ...

أيه هدفك في الحياه ؟ و هل حققت أي خطوات تمهيديه للحصول عليه ؟

عضو برونزي

أيه هدفك في الحياه ؟ و هل حققت أي خطوات تمهيديه للحصول عليه ؟

سؤال مرعب!

بص يا محمد , كل واحد فى الحياة , زى الطفل الصغير اللى قدام مكتب كبير عليه شوكلاتة , لتكن كل شيكولاتة هى حلم من احلامك , انت لسه صغير , بتحاول توصل لأول واحدة , اول حلم , مش مهم ايه! بس تدوق حلاوته بس , فشلت , ليه ؟ البابا بتاعك وليكن هو المسئول الكبير فى البلد او او او او او مهما كان السبب , معرفتش توصل

انت لسه طفل , حتقع على الأرض , بتبكى شوية , وتقرر انك تثبت انه تانى قطعة من حقك! تانى حلم! كلك عزم وغضب انك تاخد حقك! وبتشب وهوب , طلعت على الكرسى بس اتكسر بيك! البابا كان جاطط كرسى خرع! وقع بيك! مش بكيت المرة دى بس طعم الدم بتاعك فى فمك لأول مرة , مر شبه الصدأ , قمت ونفشت الحزن , انت اقوى الأن وتانى قطعة شيكولاتة او تالت للدقة اكيد بتاعتك! تالت حلم! المرة دى اشتد عودك وهوب نطيت , ووصلت , ايديك على الحافة , بس القطعة جوة شوية , اوكيه , هوب! حد شدك لتحت! ايه يا عم حرام! عايز اكل! عايز احقق حلم! خير؟ لا ابدا , مفيش , جرب تانى! هه؟!

مرة فى مرة فى مرة , الطفل حيفقد الاهتمام للمكتب والجوع والوشكلاتة! الاحلام كلها ركام :D

هنا انت وصلت لمرحلة الفاى "ده رمز رياضى محبب جدا لى" , مرحلة التعادل , شوكلاتة زى لا شوكلاتة , واحلى حاجة , تشوف طفل جمبك حد بيناوله العلبة! ساعتها الطفل ممكن يتخنق وياخد رجل الكرسى اللى اتكسر ويدغدغ كل حاجة!!!!

الحمد لله موصلتش للمرحلة دى لسه! هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا بحلم يكون عندى حلم تانى يا محمد , مش عارف حوصل ولا لأ بس ححاول احلم تانى صدقنى

بالنسبة للخطوات التمهيدية , اقلها انى مش ماسك رجل الكرسى وحموت الولد اللى جاب له العلبة حد ما "أكيد بابا " , بس بحاول اتمالك نفسى تانى واشوف ايه ممكن يودينى فين بما املكه فى يدي سواء ورق شيكولاتة بتاعتى غيرى اكله من فوق ورماه عليا , او رجل الكرسى حتى :D

بس اوعدك واوعد الناس وربنا انى ححاول باقصى جهد انى مزعلش ربنا منى لأنه ده اخر حاجة اكيد احلم بيها

عضو فضي الصورة الرمزية ŤǾЯŊΛĐф

الفاى "ده رمز رياضى محبب جدا لى"
    Me 2

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة S@M مشاهدة المشاركة
    عاوزين صورة شخصية ليك

بعد إذن Hulky :

جنت على نفسها براقش ...

عضو ذهبي

بتلف و تدور و برضوا مردتش علي السؤال :D

عندك هدف عايز توصلة , أيه هو ؟؟؟؟؟

أيه هي الشيكولاته التانية اللي عايز توصلها ؟ و أيه هي الشيكولته الأولنية ؟ :D

عضو برونزي

تورنادو! شكرا يا معلم! بس وشى هنا مسالم شوية على الجسم ده! هنا وببتسم امال لو مكشر! حنفجر؟!

شبايدي :D

عضو بلاتيني الصورة الرمزية MF88

هالكى

حط صورتك و خليك جدع :D

و بالنسبه لأنتل انا بعد الفيرمى اتعلمت مصدقش حاجه اللا بعد ما اشوف كارت قدام عينى و ليه اختبار

غير كده ممكن اقولك انى بعمل كارت تحت السلم عندنا فيه محرك BMW مش هافوك :D
    ================================================== ==============
    [ الخطوه الثانيه ] نظام الأندرويد كنظام أساسى على الهاتف htc HD2 - وداعا WM

قمت بتعطيل الرسائل الخاصه لكثرتها وحتى لا يعتقد احد انى متجاهله عن عمّد :)
    برجاء إذا كان لك أى استفسار قم بعمل موضوع حتى يتسنى للجميع مساعدتك و انا معهم إن شاء الله
    ولكي يستفيد الجميع من خبراتك و خبرات الزوار ولتقليل الجهد على المشرفين أيضاً

صفحة 22 من 175 الأولىالأولى ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 72 122 ... الأخيرةالأخيرة