صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3
النتائج 31 إلى 36 من 36

الموضوع: حسبنا الله ونعم الوكيل

عضو برونزي الصورة الرمزية gamedragon64

رد: حسبنا الله ونعم الوكيل

على فكرة شكل الموضوع اتحل
    وشكل حضرتك لعبت في الكارت لأنك شفت الكارت في أديك وأعدت تتفرج عليه براحتك ولو فيه أي حاجة Physical تبقى من نحيتك بس لو في مشكلة في الGPU Die نفسها ممكن نشوف موضوع الأرتجاع ده
    ياريت نتوكل على الله ونخلص من الموضوع ده وياريت نحدف كل كلمة غلطت بيها فيا لأن كدا حراااام وغلط غلط غلط
    وبعدين حضرتك موضوع الغش ده طالع من دماغي خالص لأني كنت مثلا بعت الكارت ب450 وطرت بالفلوس ومردتش خالص لأني لو مردتش يبقى أنا طلعت نصاب
    وحضرتك أنا عندي ظروف سفر وزنقة ووالله لو كنت عارف أن الموضوع ده هيحصل معايا ماكنتش بعته وقدام الناس كلها أهو لو الكارت فيه حاجة من نحيتي هرجعلك الكارت
    والموبايل كجهاز حضرتك هيتغير انشاءالله وانا مش قاصد أي حاجة غلط يا جماعة والله
    Doesn't matter what Hardware u've got, but what Matters most is what skills u possess

Intel+AMD Radeon=FTW

:My Speedtest Result

عضو

ربنا يعوض عليك يا باشا و خيرها فى غيرها و انا ولله كنت على وشك انى اخد الكرت ده بس الحمد ربنا ستر زى ما اكون احساسى كان بيقولى ان فيه مصيبة و كنت على حق ياله خير و محدش بيتعلم ببلاش و كويس انها جت لحد كده احسن ما كانت تيجى فى صحتك و عوضك على الله و ان شاء الله تجيب احسن منو انت لو اشتغلت شهرين تلاتة هتجيب احلى كرت يا ريس و جديد كمان وان شاء الله تقدر تلقى الراجل ده مع انو فعلا كان بيتكلم معايا باحترام برضو و ربنا يعينك

عضو برونزي الصورة الرمزية gamedragon64

وكمان حضرتك عامال تقولي عندي جهاز كور i7 ومش عارف ب5000 جنيه ولا مش عارف أيه
    بص كدة في الأنفو بتاعك وشوف جهازك
    انا مش بقول حاجة بس دي Point of reference للي بيتفرجوا على الموضوع
    وربنا هدي وانشاءالله السماعات اللي عارضها هتكون أخر حاجة بادن الله
    بس ياريت محدش يخرملي ال Driver ويقولي أنا عايز حقي لأن كدة over جدا بصراحة
    Doesn't matter what Hardware u've got, but what Matters most is what skills u possess

Intel+AMD Radeon=FTW

:My Speedtest Result

عضو

السلام عليكم اولا انا صاحب الكارت الاصلى لما كان سليم يا ريت يا شباب نقرا الردود الى فى الموضوع ده اولا
    https://www.arabhardware.net/forum/s...=238539&page=2
    وقراءه هذا السطر بعنايه الى موجود فى الرد رقم 21
    على فكره يا ريت تشوف اى فنى متخصص يكشف على الكرت ما تركبش المروحه وخلاص علشان تتأكد ان دايره الكارت سليمه
    gamedragon64 انت اتضايقت لما تم اتهامك على العام مع انك غلطان وشابف ان كده مش صح ... طب يا ريت تشوف الموضوع الاصلى انت كمان لانك عملت كده وكنت انت الى غلطان
    وبعدين مش كل واحد قرا مراجعات بقى يوزر محترف .. لانى لما كلمتك كان باين جدا انك ما عندكش اى خبره عمليه ....فياريت ما تقلبش الباطل حق وتطلع المشترى هوه الى غلطان ...لانك حاولت تعمل كده معايا بس الحمد لله انا اثبت للناس على العام انك الى غلطان وبردك كلمتك على الموبايل ساعتها وعرفتك انك غلطان و Eng.TaHeR برده قالك انك غلطان ومع ذلك انت ما اعتذرتش حتى وفضلت تجادل على العام

باستثناء كل اللي فات انا اتفقت معاك انك تاخد كرتك تاني وانت وافقت وبعدين مثلت و قفلت موبيلك للابد
    gamedragon64 ممكن توضح ليه مره واحده غيرت رأيك ورفضت انك ترجع الكارت؟؟؟؟

1)في مشكلة في وصلات الباور يعني ممكن السلك يكون فيه حاجة أو السيد الفاضل صحبك ركبه غلط وده احتمال كبير
    يعنى المشترى كان شغال قبل كده ب 4870 و9800 والسلك باز لما ركب الكارت بتاعك
    2)الكارت عمل التماس مع حاجة تانية في الجهاز وده برضو هيكون من صحبك
    فى اوتو بروتكشن يعنى انت لو لمست اى اطراف باور فى الجهاز المفروض ان البورده تفصل لوحده ومش بتفتح الا لما الماس الى عليها يروح الكلام ده من ايام (865 جيجا بايت)
    3) في أسباب كتير حضرتك عارفهم ولوسمحت ياريت تسئل البقية لأن أول وأخر مرة هبيع حاجة لحد برة المنتدى
    يا ريت تقولينا عليهم لان ما فيش اى سبب مقنع من اهم الاسباب الى انت ذكرتها

عضو برونزي الصورة الرمزية ™ č α Я β ỗ η

ممنوع التشهير علي العام و ممنوع ذكر اي منتديات اخري ... هناك قسم خاص بالشكاوي
    يُغلق
    [RIGHT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Playing Now:[/SIZE][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][B]ساحة القتال الجزء الثالث
    مذهب القاتل الماجور الثاني
    [/B][/SIZE][/FONT]Watching Now :
    [B]العلوم الهامشية الجزء الثاني
    [/B]Downloading Now :
    [B] Need For Speed Run -Reloaded
    Fringe S03 [/B][/RIGHT][CENTER]--------------------------------------------------
    [B][FONT=Tahoma][SIZE=2][B]I [/B]♥ Cooler Master
    ------------------
    [/SIZE][/FONT][/B][IMG]https://i1092.photobucket.com/albums/i409/iPreVail1/hafahw.jpg[/IMG]
    [/CENTER]

مشرف عام سابق الصورة الرمزية DoCToR.TaHeR

السلام عليكم

بعد اذن المشرف العزيز اخي
    Carbon ..

لا اخفي عليكم تضايقي الشديد بعد رؤيتي لهذا الموضوع .. فمن المفروض اننا كلنا هنا في القسم التجاري اخوة ..

ولا يربطنا ببعض سوي علاقات الموده والمحبه ..

الأخ العزيز الذي قام بشراء الكارت .. انت اشتريته وانت تعلم انه حدث له تغيير للمروحه وانه بدون متعلقات و و ,, هذه نقطه ..

الأخ صاحب الكارت gamedragon64 .. مجرد انك اغلقت التليفون في وجه الرجل .. هذا دليل ضدك .. وانت قولت له ان الكارت مسئوليتك لمده 3 اسابيع ..

الاخ استخدمه لمده يوم او يومين فقط .. والأتفاق هو الأتفاق ( Deal is A Deal ) .. اذن من حق الرجل ارجاع الكارت لك .. هذه نقطه اخري ..

الاخ الذي قام بشراء الكارت .. اذا كان هذا العيب ناتج عن سوء استخدام منك .. فليعوض الله عليك ويرزقك عوضا عنه ان شاء الله

اذا كنت متأكد ان العيب من الكارت وانك لم تمسه بسوء ( وتقسم علي ذلك ) .. تفضل بفتح موضوع في قسم الشكاوي ..

واطلب فيه ما تريده مناسبا لكي يريح قلبك وضميرك .. وسيكون الاخ مهند gamedragon64 ملزما بكل ما يترائي للأداره العليا ..

أو يمكنك مسامحه الاخ مهند .. الأختيار لك .. ونحن جميعنا مع الحق الي ان يرجع لاصحابه مهما كان اختيارك

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3