اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yehia2amer مشاهدة المشاركة
اعتقد ان انت قفلت باب الحوار اصلا بالبدء بانك تشتمني شخصيا
انت نفسك قلت ان مش اجباري ان حد يرد عليك وانا كنت متوقع ان بعد انشاء الموضوع هيبقي كلنا بنساعد بعض
ولكن الموضوع بقاله تقريبا سنه وانا وحدي اللي بيرد علي الاسئلة , كل واحد بخيل بالمعلومات اللي بياخدها وحتي لو عارف اجابة لسؤال بيكسل يكتبها
اما انا فخلاص اعتقد اني مش هفضل لوحدي بحل كل مشاكل الناس اللي عندهم الماك مش راضي ينزل عندهم ومافيش اي حد بيساعدني او
حتي الناس يتشاركني في الردود
انا عندي مليون حاجة اعملها غير اني اساعد ناس هتشتمني في الاخر

عموما شكرا ليك انت علي الشتايم دي , وانا رديت عليك لسببين انك ابن بلدي يعني المفروض اخوات واصرارك اللي قليل لما بشوفه في حد , واتمني يكون مشكلتك اتحلت
يااااااااااااااااااااااااااااااااااه ده انا نسيت ان ممكن حد يرد عليا وكمان انا بشتم متحصلش منى ابدا حضرتك

راجع الى انا كتبته كويس انا بشتم سؤالى اللى هوه السؤال اللى هوه انا ......انا عرضت مشكله او استفسار

حضرتك ترد الرد الشهير ( راجع الموضوع المثبت ) تمام حفظته بمشاكله بالردود اللى فيه وبدل ما اوصل للحل

فى يوم وصلته فى 5 ايام ....بقى فى مشاكل بسيطه و مش مكرره ....رد بقه جديده اهيه ...لا حياه لمن تنادى

حتى فى الموضوع المثبت ....وباعت لحضرتك اكتر من رساله على الخاص ......بعد كل ده انا بشتم دا عتاب

وبقاله فوق الشهر ونصف يمكن شهريين كمان ....وكان سبب العتاب انى بكلم نفسى ....بس اتضح انى بتعاقب

بسبب اخطاء غيرى .........