صفحة 7 من 28 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 105 من 416

الموضوع: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-290- جديد

عضو فضي الصورة الرمزية dr_timoon

رد: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-290- جدي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharif_soper مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اولا احب اوضح الي اخواني انني فعلا قمت برفع الملفات علي فولد بتاع اخي واستاذنا مستر لومارك وهو 4shared ولكن اخي محمود مصر ان تكون الملفات علي rapidshare الله اعلم لكي يزاد رصيدة في الرايبيدشير لكي يحصل علي مميزات او انة رافض ان تكون الفديو علي فولد مستر لومارك وطبعا لة حرية لانة صاحب الفديو وليس لنا ان نطالبة بعكس مايريد لان دية حرية شخصية ولقدد طلب من الادارة او من احد المشرفين فنصحة بالتوجة الي الادارة لتعديل الروابط واظن 300 شخص حملوا المديول الثاني و15 شخص حمل اخر فديو وبناء علي طلبة قمت بحذف الفديوهات اللي رفعتها علي ملف اخي مستر لومارك وجاء ردي علي رد الاخ محمود الي الاعضاء انة لامانع او يطلب من المسؤلين وياريت لو احد الاعضاء يقوم برفعها مرة اخري طبعا بعد اذن الاخ محمود عشان لا يطلب من الادارة التدخل مرة ثانية ان شخص قام برفع ملفاتة علي روابط اخري
    السلام عليكم اخى شريف

اية ياباشا انت مضايق منى كدا لية
    ومال ردك عليا كلة غضب هذا ما شعرتة واتمنى ان اكون مخطا فى ظنونى
    انا لا يفرق معى رابيد شير او فورشير كلهم واحد المهم عندى ان الناس تحمل الملفات و تستفاد فقط لا غير
    اما بخصوص النقاط فهى لا تعنى لا شيئا تماما
    علشان كدا طلبت ان الشروحات تترفع على كذا سيرفر و طلبت ان تكون على سيرفر الاخ لومارك علشان تكون موجودة
    و لما طلبت و فتحت موضوع فى الادارة علشان اعدل الموضوع
    كان علشان
    واحد اعادة تنسيق الموضوع و اضافة الشروحات كلها
    تانى حاجة الملفات اللى كانت مرفوعة على سيرفر الاستاذ لومارك كانت اتمسحت
    زى ما انت شايف فى مشاركة العضو زيزو قال ان الملفات مش شغالة
    فا كتبت الموضوع الجديد بدون الملفات اللى مرفوعة على ال4shared

و طلبت من الاخوة انهم يرفعو الملفات على السيرفر اللى عاوزينة علشان سهولة التحميل
    فا لو كان لى نية بعكس ذلك كما تقولى اخى
    ماكونتش رديت و طلبت من الاعضاء رفع الملفات على سيرفراخر و كنت طلبت من مشرفين المنتدى ايضا الرفع على سيرفر بتاع لومارك
    و بعدين اخى الكريم شريف انا مش فى دماغى موضوع النقاط دى خالص
    يعنى انا بقعد يالساعات علشان اسجل الفيديو الواحد و فى الاخر طلعت بسجل علشان استفاد من نقاط التحميل
    شكرا لك

و بعدين اخى شريف انا لم اطلب منك مسح الملفات من على سيرفر لومارك ابدا
    يعنى انا تعبت و شرحت الكورس علشان استفاد من نقاط التحميل
    سبحان الله !!!!
    على العموم شكرا لك اخى
    وجزاك الله كل خير

عضو الصورة الرمزية nedal2007

رد: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-290- جدي

رحمتك يا رب
    هو ما فيش موضوع الا ولازم يحصل فيه سوء فهم
    يا جماعة الله يكرمكم دنيا واخرة بلاش المشاحنات دى

قال تعالى
    وقل لعبادي يقولوا التي هي أحسن إن الشيطان ينزغ بينهم

فاستعيذوا بالله من الشيطان الرجيم
    وياريت تبقوا تقرأوا سورة الصمد والفلق والناس علشان شكل المنتدى كده محسود
    اللهم انصر المسلمين المستضعفين فى كل ارض ومكان
    اللهم ارزقنا الاخلاص
    اللهم ارزقنا لذة النظر الى وجهك الكريم
    كلمة الله (لفظ الجلالة) بالهاء وليس بالتاء المربوطة
    جملة ان شاء الله فى مسافة بين (ان) و (شاء)

عضو الصورة الرمزية Mohammad Saad

Thumbs up رد: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-290- جدي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_timoon مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخى الكريم
    شكرا على ردك اخى
    و بعدين انا عاوز رشوة من دى كتير علشان اكمل :D
    ان شاء الله اخى سوف اقوم بشرح كل النقاط اللتى ذكرتها مخصوصا علشانك يا باشا ان تأمر
    ولكن اعطى بعض الوقت على الاقل بمجرد ما انتهى من شرح كورس ال
    server 70-290
    علشان زى ما انت شايف الناس مستعجلة و انا عاوز اخلص معاها الكورس على خير
    قبل نهاية هذا العام ان شاء الله
    سوف اشرح لك اخى كل النقاط التى سالت عنها
    و السلام عليكم
    جزاك الله خيراً أخى محمود ........ شكراً على تفضلك وردك على تساؤلى ......... وانا منتظر شرحك يا أخى ......... ربنا يبارك فيك ويعزك ويبارك لك فى وقتك ....... ويجعلك ممن يظلهم الله فى ظله يوم لا ظل إلا ظله ...... وياريت نتعرف عليك بقى من الألف للياء ....... يعنى CV صغير كده من أجل التعرف عليك ...... لو هذا الأمر لا يسبب لك إزعاج ........ و شكراً أخى مرة أخرى

عضو الصورة الرمزية osamasamir

السلام عليكم
    يا جماعة الموضوع سخن مرة وحدة كدا ليه هو الاساس بتاع المنتدي ان الفيديوهات تترفع على اي سيرفر انا اعتقد ان لا الاستاذ لومارك ولا الاستاذ محمود يفرق معاهم السيرفر اللي تترفع عليه الفيديوهات قد ما يهمهم ان الناس تستفيد وبعدين انا مش عارف هي المشكلة عند الناس انها تحمل من الرابيد شير او من الفورشير الاتنين شغالين على الاقل احسن من السيرفرات التانية
    استهدوا بالله ومتخلوش فايدة العمل تضيع علشان موضوع ثانوي

عضو برونزي الصورة الرمزية sharif_soper

السلام عليكم
    اخواني لايوجد اي شي بيني وبين اخي محمود ولكن حصل سوء تفاهم بيننا ولقد ارسلني اخي محمود وراسلتة وعرفنا مع بعض سوء الفهم وعلي العموم اخي محمود وعدني ان مستمر في تكملة الكورس وانا ان شاء الله سوف اقوم برفع من جديد الفديوهات علي فولد اخي مستر لومارك فلا تقلقوا هو مصمم علي انهاء الكورس وتكملتة
    جزاة الله كل خير علي هذا العمل ونتمنا من الله لة بالتوفيق
    [B][CENTER][SIZE=5][COLOR=Navy]الحق يحتاج إلى رجلين .. رجل ينطق به ورجل يفهمه.[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [/B]
    [CENTER][SIZE=4][B] [COLOR=DarkGreen]الجوع طعام الزاهدين والذكر طعام العارفين [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

عضو فضي الصورة الرمزية dr_timoon

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharif_soper مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اخواني لايوجد اي شي بيني وبين اخي محمود ولكن حصل سوء تفاهم بيننا ولقد ارسلني اخي محمود وراسلتة وعرفنا مع بعض سوء الفهم وعلي العموم اخي محمود وعدني ان مستمر في تكملة الكورس وانا ان شاء الله سوف اقوم برفع من جديد الفديوهات علي فولد اخي مستر لومارك فلا تقلقوا هو مصمم علي انهاء الكورس وتكملتة
    جزاة الله كل خير علي هذا العمل ونتمنا من الله لة بالتوفيق
    ألسلام عليكم يا احبة
    بارك الله فيكم
    و كما قال اخى العزيز شريف لا يوجد شى تماما بينى و بينة
    و كل ما حدث ما هو الا سوء تفاهم بسيط جدا يعنى وسوسة شيطان و بصراحة ساعت لما سوء التفاهم دا حصل الشيطان وسوس لى و كنت مش هاكمل الشرح و كنت هاكتفى فقط بالشاهدة من بعيد
    ولكن كما قال اخى الكريم شريف لقد تبادالنا الرسائل و تكلمنا و زال تماما سوء التفاهم هو ليس خلاف يا احبة تماما لا والله فا انا احب الاخ شريف و احترمة فقط سوء تفاهم
    و الحمد لله كل شى تمام و زى الفل احنا هنا كلنا اخوة جمعا حب الخير و التعلم و مساعدة الاخرين و انا ان شاء الله لن اتركم حتى انهى الكورس و اعطيكم و اعلمكم كل ما اتنى الله بة من علم هذا وعد
    و كما قال اخى شريف انى ان شاء الله ناوى اكمل معكم شرح الكورس باذن الله
    لا تنسونى من داعائكم الصالح

عضو الصورة الرمزية kassim800

جزاك الله خيرا وغفر الله لك ولوالديك وللامه الاسلاميه
    وغفر الله للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات
    الاحياء منهم والاموات ... آمين يا رب العالمين

اسالك الدعاء ....................... وجزاك الله خيرا

عضو برونزي

الاخ شريف لا يشيل من احد ولا يعمل اي شئ ضد شخص معين ولكن كل ما حدث سوء تفاهم
    ومستر شريف ذو قلب طسي مثل البافته البيضاء
    فلا احد يغضب منه
    وان كان عاوز فور شيرد فده عشان بس بيحاول يساعد الاخو الاعضاء في التنزيل ولم يقصد اي شئ
    والاخ تيمون استاذ في الشرح وبيكمل مسيره وربنا يوفقه وكلنا نسانده
    واحنا هنا كلنا اخوات بلاش الحجات البسيطه تشكك في اخوايتنا او تقلل من حبنا لبعضنا كأخوه وبناء لصرح عملاق
    -------------------------------------------
    [B][SIZE=4]فين الاسئله يا شباب في اقسام Cisco
    عاوزين اسئله في الVoice و الData
    عاوزين نقدر نفدكم [/SIZE][/B]

عضوية جديدة

ياجماعه الراجل ينزل الشرح فى اى مكان وبعد كده اى حد يقوم برفع على اى موقع اخر

عضو برونزي الصورة الرمزية sharif_soper

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هندسه العاشر مشاهدة المشاركة
    الاخ شريف لا يشيل من احد ولا يعمل اي شئ ضد شخص معين ولكن كل ما حدث سوء تفاهم
    ومستر شريف ذو قلب طسي مثل البافته البيضاء
    فلا احد يغضب منه
    وان كان عاوز فور شيرد فده عشان بس بيحاول يساعد الاخو الاعضاء في التنزيل ولم يقصد اي شئ
    والاخ تيمون استاذ في الشرح وبيكمل مسيره وربنا يوفقه وكلنا نسانده
    واحنا هنا كلنا اخوات بلاش الحجات البسيطه تشكك في اخوايتنا او تقلل من حبنا لبعضنا كأخوه وبناء لصرح عملاق

السلام عليكم
    اخي مستر محمد عادل نورت ياباشا قسم شهادة ميكروسوفت وكما قلت اخي الكريم مستر محمد انة سوء تفاهم وتفاهم الموضوع مع بعض وجزاك الله كل خير

وياريت ياخواني نغلق هذا الموضوع واللي عندة استفسار من اخونا مستر محمود يتفضل وجزاة الله كل خير ونتظر منة الفديو القادم بفروغ الصبر وربنا ييسر لة الحال والتوفيق
    [B][CENTER][SIZE=5][COLOR=Navy]الحق يحتاج إلى رجلين .. رجل ينطق به ورجل يفهمه.[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [/B]
    [CENTER][SIZE=4][B] [COLOR=DarkGreen]الجوع طعام الزاهدين والذكر طعام العارفين [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

عضو برونزي الصورة الرمزية Nightspy

الف شكر يادكتور تيمون منور يا باشا
    [SIZE=1][B][B]..||..[/B][/B][/SIZE][SIZE=1][B][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=125858"]حمل جميع محاضرات احمد نبيل R&S من رفعى[/URL]..||..[/B][/B][B][B][COLOR=Red][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=119516"]شرح IS-IS[/URL][/COLOR]..||..[/B][/B][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=108310"][B]شرح IPv6,OSPFv3 [/B][/URL][B]..||..[URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=108310"].[/URL][/B][/B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=100662"][B]شرح كامل للOSPF[/B][/URL][B][B]..||..[/B][/B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=91625"][B]حصريا شرح الEigrp[/B][/URL][B][B]..||..[/B][/B][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=93682"]كن خبير لتحليل ترافيك شبكتك مع شرحWireShark[/URL][/B][B][B]..||..[/B][/B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=94484&highlight=iptv"][B]مقال عن تقنية الIPTV[/B][B][B]..||..[/B][/B][/URL][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=93854"]جميع اوامر الروتنجIOS[/URL][/B][B][B]..||..[/B][/B][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=94813"]أفضل برنامج لرسم وتخطيط الشبكات وبدون تنصيب[/URL][/B][B][B]..||..

[/B][/B] [URL="https://badr-call-manager.blogspot.com/"][IMG]https://muslimtech.files.wordpress.com/2010/06/blog-badr-banner.jpg[/IMG][/URL]
    [URL="https://mohammad.islamway.com/"][B]سيرة أشرف من مس هذا الكوكب بقدمه وبجميع اللغات[/B][/URL]

[/SIZE]

عضوية جديدة

السلام عليكم
    جزاك الله خيرا

عضوية جديدة الصورة الرمزية ahmedfoxx

بارك الله فى كل من فى هذا المنتدى الحبيب وخصوصا مستر محمود ومستر شريف وأود أن أقول لهم إنما المؤمنون أخوة واعتقد ان سوء الفهم قد زال واتضحت الأمور فاعملوا جميعا من اجل علو هذا الموقع العزيز
    وأعتصموا بحبل الله جميعاً ولا تفرقوا

عضو الصورة الرمزية MCSE32

اخى الكريم شكرا على مجهودك الرائع وجعله الله فى ميزان حسناتك ولكن اطلب منك ان ترفع الشرح على فورشير حتى ترحمنا من المعاناه مع الرابيد شير وشكرا

عضو

thanks man very much

صفحة 7 من 28 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... الأخيرةالأخيرة