صفحة 15 من 249 الأولىالأولى ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 65 115 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 211 إلى 225 من 3729

الموضوع: الموضوع الموحد لتغطية أخبار nVIDIA Fermi

عضو برونزي

رد: الموضوع الموحد لتغطية أخبار وشائعات إصدار GT300

اكسمان ياريت تصغر الاقتباس لان الصفحة تقيلة جدا !
    [CENTER][COLOR=Blue][B][SIZE=4]سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم[/SIZE][/B][/COLOR]

[SIZE=3][COLOR=Purple]ادعولي بالنجاح والتوفيق.[/COLOR][/SIZE]
    [/CENTER]

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KHALED.KHALIL مشاهدة المشاركة
    اكسمان ياريت تصغر الاقتباس لان الصفحة تقيلة جدا !
    تم التعديل اخي الكريم
    [CENTER][IMG]https://img135.imageshack.us/img135/9082/bannerbh.png[/IMG][/CENTER]

عضو برونزي

قم ما الهدف من عرضهم بطاقة مزورة أمام الناس ؟ البطاقة ليست خلوي يأتي التصميم في مقدمة إهتمام الزبائن ... وحتى ولو قلنا التصميم ؛ التصميم الذي عرضته نفيديا تصميم عادي جدا ... لا جديد تحت عين الكاميرا فيه .

لا يوجد الا تفسير واحد لهذه الحركة الساذجة , انها تريد بكل بساطة اثبات انها استطاعت ان تجعل الكارت حجمه أصغر من كارت AMD وهذا فضحهم

كارت AMD كما سبق وأوضحت طوله 28.2سم تقريبا ولاقى ترحيب فوق الممتاز , ان فيديا هل لعبت على جزئية الحجم؟ هذا ابعد ما يكون عن العقل....

إذا تذكرون اول عرض لبطاقة من فئة 5000 كانت البطاقة في صندوق مغلق وكانت عادية جدا وهي من أجريت عليه التجربة ... الان نفيديا بجبروتها وكل إمكانياتها لا تتمكن من تركيب المعالج GT300 على لوحة مطبوعة ليعمل ؟

هذا يحيرنى أكثر منك أخى شلاح!!!
    كيف؟! ان فيديا مؤسسة كبيرة جدا!
    الحُجة انه من الصعب حقا ان تضع 3 بليون ترانزرستور على شريحة 40 نانومتر , لم من البداية؟! وهو معروف انه لو تأثير عدد الترانزستورز ليس قوى للدرة بالعودة لوظيفة الكارت الأساسية للجيمز, "فكرنى هذا بقانون مور رحمه الله "

الشركة تصريحاتها مليئة بالثغرات , حقا أمر محير , محبط , منرفز جدا!

إذا تذكرون اول عرض لبطاقة من فئة 5000 كانت البطاقة في صندوق مغلق وكانت عادية جدا وهي من أجريت عليه التجربة ... الان نفيديا بجبروتها وكل إمكانياتها لا تتمكن من تركيب المعالج GT300 على لوحة مطبوعة ليعمل ؟
    هذا الامر يطرح الف علامة استفهام حول مصداقية عرض نفيديا الاخير .

كلام صحيح تماما أخى شلاح
    رأينا 6 شاشات موصلة بكارت يعمل
    رأينا 24 شاشة موصليين بمجموعة 4 كروت تعمل سويا

مثال انجليزيى شهير جدا أحبه " Seeing is Believeing" , ان فيديا بحق الله خسرت مصداقية كبيرة جدا بعد أخر عرض لها , للأسف

تسويقيا , خدعت العديد من الناس , انما تقنيا , المعرض كان ممتلئ بالعديد من الناس المحترمة جدا فى شتى العلوم التقنية , هل كلهم تم تغفيليهم؟! بهذا الشكل؟!

مما يزيد الطين بلة اعتراف ان فيديا نفسها!!!!

هنـــــــــــــــــــــــا

حسنا ,هذا أصبح ازعاج!

ان فيديا! نريد ان نرى شكل الكارت حتى لو كان على شكل ضفدع سيبيري متحجر!

لا حل أخر اعرفه سوى صور موثقة مؤكدة للكارت مهما كان شكله....

ولماذا لم يذكرون ان الكارت الممسك به كان لعبة من البداية ؟

ميصحش أساسا من البداية! ينفع اقف قدامك واقولك العلبة دى فيها فيل؟! لو كدبتنى تبقى مشكلة ولو صدقتنى يبقى جنان!

لماذا انتظروا حتى انكشف الأمر على الإنترنت ؟!

مش عارف , مش عامليين حساب حد يكشفهم؟ ده اسمه :rolleyes:

أول مرة أسمع أن ال ES تكون بها أسلاك خارجة من كل مكان كالأخطبوط !

مش يمكن Neo Tech :D

مينا , انا عايز منك تمن كرسى جديد للمكتب عشان انا من كتر الضحك الرجل اليمين ورا اتكسرت

عضو محترف الصورة الرمزية شلاع العتر

في رابط وضعه الاخ جيرايا هنا :
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jiraiya مشاهدة المشاركة

يقول Jen Hsun Huan :
    ''I have one sitting right here, this ladies and gentlemen, this puppy here is Fermi''
    لدي واحدة موجودة هنا , سيداتي سادتي هذه , الجرو الصغير "فيرمي" ...
    طبعا هو كان يلقي طيلة المؤتمر نكات بايخة جدا ويضحك بشكل جنوني بلا سبب وبشكل غريب ...

وقد وصف أحدهم المشهد بقوله :
    -watch the video where jen hsun huan lies the people

الحقيقة انني شبه فقدتُ الثقة في نفيديا من وراء هذا الأمر ولن اصدق وجود البطاقة الا بتأكيد من مصدر له مصداقيته وأنه قد جربها ... وأتوقع ان تصدر نفيديا صورا جديدة في الايام القادمة تزعم انها لبطاقة فيرمي ... من الان لن أصدق هذه الصور ...

وارجو أخي هلسي أن تبين حقيقة الصور الموجودة في مقدمة الموضوع وانها صور بطاقة مفبركة لا تنتمي لبطاقات فيرمي .

عضو برونزي

انا استغرب شئ في موضوع ال جي تي 300
    علي حسب تصريحاتكم ونقلكم لاخبار الشركة نفسها انه من الصعب وضع 3 بليون ترانزستور في شريحة 40 نانو وانهم اوضحوا ان النموذج الوحيد للكرت ممتلئ بالاسلاك والتوصيلات المعقدة فهذا يدل علي الكرت لو خرج للنور سيكون حجمه كبير نسبيا بسبب كل هذه التكنولوجيا فكيب يحجمون الكرت في النموذج اللي ظهر في وسائل الاعلام مع انهم الي الان لم يستطيعوا تجميعه في هذا الحجم
    والشئ المحير في نفس الوقت
    كيف شركة عريقة مثلها كانت صاحبة اسرع كرت في العالم اللي هو 295 جي تي اكس مش قادرة تخرج الي الان كرت يفوقه تقنيا وعمليا وخير مثال ATI استطاعت ان توفي بوعدها واخرجت كروت الدايركت اكس 11 في موعدها وبتكنولوجيا فاقت الخيال مع ان مواردها محدوده مقارنة بنيفيديا
    يعني لو انا مثلا مدير شركة نيفيديا كنت هاجيب الكرت ال 295 جي تي اكس واطوره ليكون داعم كامل لدايريكت اكس 11 واصدرته في موعد ظهور كورت ATI وانتهت القضية وكان تفوق الكرت علي ال 5870
    لكن اعتقد ان نيفيديا اللي ماخرها لحد دلوقتي وجعلها تتخبط في بعضها انها لاتريد صنع كرت يتفوق علي 5870 بنسب ضئيلة بل انها تهدف لتتفوق عليه بنسب عاليه حتي تكسر شوكة ATI لفترة طويله لكن خرج الموضوع من يديها لانه معقد جدا ومكانتش عامله حسابها كفاية وده اللي جعلها تعدل في مواصفات الكرت من تاني لان حساباتها طلعت غلط وهي في موقف محرج وعدوها الوقت
    بس في الاخر معتقدش انها مع كل ده يعني بعد الاكاذيب اللي ظهرت منها وضعف موقفها انها سوف تخرج بطاقة تقل قوة عن 5870 او حتي تساويه حتي لو تاخرت ببعض الوقت لان لو حدث ذلك تعتبر نهاية فعلية للشركة وخسارة فادحة الشركة
    وبالنسبة ATI اعتقد انها مش مهتمة بظهوره وانها مستعدة استعداد كامل لظهور وحش نيفيديا لانها كانت السباقة بالتكنولوجيا وغير كده نجحت بانتاج بطاقة خارقة فمن السهل التعديل عليها في اقل وقت لتصبح قوة ضارية بدون منافس مرة اخري
    وبالنسبة لنسبة مبيعات الكرت 5870 اعتقد انها لن تتاثر بظهور جيل نيفيديا الجديد لان كل الوقت ده وهي بتبيع في كروتها والنافس لسه بيحاول ينتج حاجه وغير كده نيفيديا مشهور كالنار علي علم بغلو اسعار كورتها حتي لو كانت اقل من مستوي كروت ATI فمابالكم لو انتجت حاجه اقوي من كرت 5870 اكيد هيكون سعره في السما وهتكون ATI هي الرابحة لان كرت 5870 الي الان لم تنزل تطبيقات تفوق قدرته فابتالي محدش هيفرض في فلوسه لشراء كرت يعادل ضعف سعره في مقابل فرق اداء حتي لو وصل الي 50 في الميه زيادة لانه هيكون اداء مالهوش اي لازمه
    سبب اعتقداي ان سعر كرت نيفيديا الجديد هيكون غالي او ضعف سعر كرت 5870 سبب بسيط ان من ساعه ظهور جيل ATI الجديد اكيد 100% مبيعات كروت نيفيديا قلت للنصف علي اقل تقدير وده يعتبر خسارة ليها وغير كده كل تصريح خاطئ ليها اثر بشكل مباشر علي مبيعاتها وده في حد ذاته خسارة فلازم تعوض الخسارة دي لانها شركة راسمالية وغير كده اكبر اهداف نيفيديا منذ ظهورها المكسب المادي وده طبعا هدف كل شركة لكن نيفيديا اكتر بالذات والبينه عينه زي مابيقولوا
    [CENTER][IMG]https://img135.imageshack.us/img135/9082/bannerbh.png[/IMG][/CENTER]

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شلاع العتر مشاهدة المشاركة
    في رابط وضعه الاخ جيرايا هنا :

يقول Jen Hsun Huan :
    ''I have one sitting right here, this ladies and gentlemen, this puppy here is Fermi''
    لدي واحدة موجودة هنا , سيداتي سادتي هذه , الجرو الصغير "فيرمي" ...
    طبعا هو كان يلقي طيلة المؤتمر نكات بايخة جدا ويضحك بشكل جنوني بلا سبب وبشكل غريب ...

وقد وصف أحدهم المشهد بقوله :
    -watch the video where jen hsun huan lies the people

الحقيقة انني شبه فقدتُ الثقة في نفيديا من وراء هذا الأمر ولن اصدق وجود البطاقة الا بتأكيد من مصدر له مصداقيته وأنه قد جربها ... وأتوقع ان تصدر نفيديا صورا جديدة في الايام القادمة تزعم انها لبطاقة فيرمي ... من الان لن أصدق هذه الصور ...

وارجو أخي هلسي أن تبين حقيقة الصور الموجودة في مقدمة الموضوع وانها صور بطاقة مفبركة لا تنتمي لبطاقات فيرمي .
    وهذا عزيزي جهاد ما أشرت اليه بعلم قراءة ملامح الوجه أو الفسيونومي

دائماً من يقوم بحركات غريبة ويتصرف بطريقة مرحة غير مبررة يكون وراءه شيء Fishy كما قلت من قبل

لا أعلم لماذا لم ينتبه الكثيرون الى الخطة الواضحة :

ATI تصدر بطاقات حقيقية عالية الأداء جداً فتأتي nVIDIA بعدها بأيام وتقول : سنصدر بطاقات ذات أداء أعلى في خلال أشهر قليلة !

عضو برونزي

... من الان لن أصدق هذه الصور ...

أمال حنصدق متى؟!...............................

ان فيديا السبب بحق الله , انا نفسى شخصيا لم اعد اصدقها , لا بد من دليل ملموس , لكن كيف؟

بال "ك" يا كبير , من عينى وانت تأمر

ليقترح احد الشباب حل ما للمشكلة تلك

ما يجبان تفعله ان فيديا لنصدقها بعد الأن؟!

عضو فضي الصورة الرمزية 0 cool

[/quote]
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اكسمان مشاهدة المشاركة
    انا استغرب شئ في موضوع ال جي تي 300
    علي حسب تصريحاتكم ونقلكم لاخبار الشركة نفسها انه من الصعب وضع 3 بليون ترانزستور في شريحة 40 نانو وانهم اوضحوا ان النموذج الوحيد للكرت ممتلئ بالاسلاك والتوصيلات المعقدة فهذا يدل علي الكرت لو خرج للنور سيكون حجمه كبير نسبيا بسبب كل هذه التكنولوجيا فكيب يحجمون الكرت في النموذج اللي ظهر في وسائل الاعلام مع انهم الي الان لم يستطيعوا تجميعه في هذا الحجم
    والشئ المحير في نفس الوقت
    كيف شركة عريقة مثلها كانت صاحبة اسرع كرت في العالم اللي هو 295 جي تي اكس مش قادرة تخرج الي الان كرت يفوقه تقنيا وعمليا وخير مثال ATI استطاعت ان توفي بوعدها واخرجت كروت الدايركت اكس 11 في موعدها وبتكنولوجيا فاقت الخيال مع ان مواردها محدوده مقارنة بنيفيديا
    يعني لو انا مثلا مدير شركة نيفيديا كنت هاجيب الكرت ال 295 جي تي اكس واطوره ليكون داعم كامل لدايريكت اكس 11 واصدرته في موعد ظهور كورت ATI وانتهت القضية وكان تفوق الكرت علي ال 5870
    لكن اعتقد ان نيفيديا اللي ماخرها لحد دلوقتي وجعلها تتخبط في بعضها انها لاتريد صنع كرت يتفوق علي 5870 بنسب ضئيلة بل انها تهدف لتتفوق عليه بنسب عاليه حتي تكسر شوكة ATI لفترة طويله لكن خرج الموضوع من يديها لانه معقد جدا ومكانتش عامله حسابها كفاية وده اللي جعلها تعدل في مواصفات الكرت من تاني لان حساباتها طلعت غلط وهي في موقف محرج وعدوها الوقت
    بس في الاخر معتقدش انها مع كل ده يعني بعد الاكاذيب اللي ظهرت منها وضعف موقفها انها سوف تخرج بطاقة تقل قوة عن 5870 او حتي تساويه حتي لو تاخرت ببعض الوقت لان لو حدث ذلك تعتبر نهاية فعلية للشركة وخسارة فادحة الشركة
    وبالنسبة ATI اعتقد انها مش مهتمة بظهوره وانها مستعدة استعداد كامل لظهور وحش نيفيديا لانها كانت السباقة بالتكنولوجيا وغير كده نجحت بانتاج بطاقة خارقة فمن السهل التعديل عليها في اقل وقت لتصبح قوة ضارية بدون منافس مرة اخري
    وبالنسبة لنسبة مبيعات الكرت 5870 اعتقد انها لن تتاثر بظهور جيل نيفيديا الجديد لان كل الوقت ده وهي بتبيع في كروتها والنافس لسه بيحاول ينتج حاجه وغير كده نيفيديا مشهور كالنار علي علم بغلو اسعار كورتها حتي لو كانت اقل من مستوي كروت ATI فمابالكم لو انتجت حاجه اقوي من كرت 5870 اكيد هيكون سعره في السما وهتكون ATI هي الرابحة لان كرت 5870 الي الان لم تنزل تطبيقات تفوق قدرته فابتالي محدش هيفرض في فلوسه لشراء كرت يعادل ضعف سعره في مقابل فرق اداء حتي لو وصل الي 50 في الميه زيادة لانه هيكون اداء مالهوش اي لازمه
    سبب اعتقداي ان سعر كرت نيفيديا الجديد هيكون غالي او ضعف سعر كرت 5870 سبب بسيط ان من ساعه ظهور جيل ATI الجديد اكيد 100% مبيعات كروت نيفيديا قلت للنصف علي اقل تقدير وده يعتبر خسارة ليها وغير كده كل تصريح خاطئ ليها اثر بشكل مباشر علي مبيعاتها وده في حد ذاته خسارة فلازم تعوض الخسارة دي لانها شركة راسمالية وغير كده اكبر اهداف نيفيديا منذ ظهورها المكسب المادي وده طبعا هدف كل شركة لكن نيفيديا اكتر بالذات والبينه عينه زي مابيقولوا
    أولا أخي يا ريت تصغر خط شوية .

أخي
    1- لدعم DX11 تحتاج لتغير في معمارية الكرت يعني تقدر تقول أعادة تصنيع تخسر الشركة في أعادة التصنيع و في منافس أقوى منه بكثير أو مساوي له .
    2- ATI مهتمة للتطوير بما أنها طورة المعمارية القديمة أذا أكيد هناك معمارية قادمة بعدها...
    3- ما زلت لا أتوقع تفوق NV بنسبة عالية ممكن في حدود 10% و حتكون الغلبة لـ ATI لفرق السعر .
    أليس من العجيب أن حشرة كالنملة؛ إذا وضعتَ أصبعك أمامها وهي تسير؛ وجدتها لم تقف ولم تتجمد, ولم تبرر عجزها وتلقيه على صغر جرمها؛ بل تذهب يميناً أو شمالاً أو تلتف أو تغير اتجاهها... فما بال أحدنا يضرب رأسه في العائق الذي أمامه ألف مرة, ولا يفكر ولو مرة واحدة في تغيير طريقته، ما دامت الإمكانات تسمح والهدف قابلا.
    د.سلمان العوده

عضو برونزي الصورة الرمزية yazan soft

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The.Hulk مشاهدة المشاركة
    أمال حنصدق متى؟!...............................

ان فيديا السبب بحق الله , انا نفسى شخصيا لم اعد اصدقها , لا بد من دليل ملموس , لكن كيف؟

بال "ك" يا كبير , من عينى وانت تأمر

ليقترح احد الشباب حل ما للمشكلة تلك

ما يجبان تفعله ان فيديا لنصدقها بعد الأن؟!
    برايي جميع ماذكر حتى الان شائعات والشائعات تحتمل الخطأ والصواب, نفترض صحه الامر مالم يوجد شيئ ينفيه :D

اما ماذا نفعل؟ ننتضر صدور الكرت ونتائجه بعدها نحدد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamad مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم.
    الكرت اللي في الصوره مزيف ونفيديا اعترفت بذلك.
    https://www.overclock3d.net/news.php...rmi_was_fake/1
    nVIDIA اعترفت بان الكرت الذي ضهر مزيف
    [CENTER][url=https://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1731522][img]https://valid.canardpc.com/cache/banner/1731522.png[/img][/url][/CENTER]

عضو ذهبي الصورة الرمزية overclockman

انا مصدق حاجة واحدة

ان قالوا الديمو فى اكتوبر والديمو كان فى اكتوبر

قالوا الكارت حيكون موجود كمان شهرين وانا مصدق ان الكارت حيكون موجود خلال شهرين
    [CENTER][COLOR=black][SIZE=3][COLOR=indianred][FONT=Traditional Arabic][B]الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنْ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمْ الْفَاسِقُونَ[/B][/FONT][/COLOR] [/SIZE][/COLOR]
    [COLOR=yellow][FONT=Traditional Arabic][B][التوبة:67][/B][/FONT][/COLOR]

[IMG]https://www.arabhardware.net/forum/signaturepics/sigpic147581_8.gif[/IMG]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=seagreen][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1121133#post1121133"]antec twelve hundred[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=lightblue][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=130446&page=2"]الفئة العمرية لاعضاء المنتدى[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [IMG]https://img26.imageshack.us/img26/4302/17127.png[/IMG][/CENTER]

عضو برونزي

نفترض صحه الامر مالم يوجد شيئ ينفيه :D

هى اعترفت بنفسها الشركة , لا كلام بعد هذا وانا أأمل ان يكون لديها من الصحة ما تقدمه لتكسب ثقة الناس مرة ثانية

nVIDIA اعترفت بان الكرت الذي ضهر مزيف

انا معك يزن , وفى انتظار الصور الحقيقية للكارت حتى لو كان على شكل قالب جبنة خارج منه زعازيع قصب! بس نرى الحقيقة ولو قبيحة!

ان قالوا الديمو فى اكتوبر والديمو كان فى اكتوبر
    قالوا الكارت حيكون موجود كمان شهرين وانا مصدق ان الكارت حيكون موجود خلال شهرين

هو خربها وقال الكارت هو ده وطلع مش هو واعترف بعد كده بعدم صحته! اسمه ايه ده؟!:o

مخالف للقوانين

هى اعترفت بنفسها الشركة , لا كلام بعد هذا وانا أأمل ان يكون لديها من الصحة ما تقدمه لتكسب ثقة الناس مرة ثانية

انا معك يزن , وفى انتظار الصور الحقيقية للكارت حتى لو كان على شكل قالب جبنة خارج منه زعازيع قصب! بس نرى الحقيقة ولو قبيحة!

كده خالصين

أنا كسرتلك كرسي وانت كسرتلي كرسي :D:D:D

الأخ العزيز عامر يتعامل بمبدأ : حبيبك يبلعلك الظلط :ah50:

وعلى رأي بيت الشعر الذي أحبه جداً :

عين الحب عن كل عيب كليلة ..... ولكن عين السخط تبدي المساوءا

عضو فضي الصورة الرمزية 0 cool

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HD5870X2 مشاهدة المشاركة
    كده خالصين

أنا كسرتلك كرسي وانت كسرتلي كرسي :D:D:D

الأخ العزيز عامر يتعامل بمبدأ : حبيبك يبلعلك الظلط :ah50:

وعلى رأي بيت الشعر الذي أحبه جداً :

عين الحب عن كل عيب كليلة ..... ولكن عين السخط تبدي المساوءا

:D:D:D
    أليس من العجيب أن حشرة كالنملة؛ إذا وضعتَ أصبعك أمامها وهي تسير؛ وجدتها لم تقف ولم تتجمد, ولم تبرر عجزها وتلقيه على صغر جرمها؛ بل تذهب يميناً أو شمالاً أو تلتف أو تغير اتجاهها... فما بال أحدنا يضرب رأسه في العائق الذي أمامه ألف مرة, ولا يفكر ولو مرة واحدة في تغيير طريقته، ما دامت الإمكانات تسمح والهدف قابلا.
    د.سلمان العوده

عضو ذهبي الصورة الرمزية overclockman

Wink رد: الموضوع الموحد لتغطية أخبار وشائعات إصدار GT300

انا مش مصدق انه بالسذاجة ده مش عارف ليه:p
    [CENTER][COLOR=black][SIZE=3][COLOR=indianred][FONT=Traditional Arabic][B]الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنْ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمْ الْفَاسِقُونَ[/B][/FONT][/COLOR] [/SIZE][/COLOR]
    [COLOR=yellow][FONT=Traditional Arabic][B][التوبة:67][/B][/FONT][/COLOR]

[IMG]https://www.arabhardware.net/forum/signaturepics/sigpic147581_8.gif[/IMG]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=seagreen][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1121133#post1121133"]antec twelve hundred[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=lightblue][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=130446&page=2"]الفئة العمرية لاعضاء المنتدى[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [IMG]https://img26.imageshack.us/img26/4302/17127.png[/IMG][/CENTER]

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة overclockman مشاهدة المشاركة
    انا مش مصدق انه بالسذاجة ده مش عارف ليه:p
    معاك حق

كل ما كان الشخص كبير و"أسد" كل ما كان وقوعه في الأخطاء الصغيرة غريب

من الجائز ألا يكون وضع في حسابه أن يصور الكثيرون البطاقة عن قرب ويحللونها تحليلاً تقنياً

الغريب انه حينما أثار تشارلي الموضوع وقال ان البطاقة زائفة ردوا عليه ان مقاله خاطىء وأن ما قاله مجرد أكاذيب

ثم حينما انتشر الأمر خرجوا بحجة "العينة الهندسية الأخطبوطية" :D

صفحة 15 من 249 الأولىالأولى ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 65 115 ... الأخيرةالأخيرة