صفحة 14 من 88 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 64 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 196 إلى 210 من 1310

الموضوع: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-270

عضو

رد: >>>>>>>>>>كورس MCSE بالعربي و ببلاش مجانا ( شرح حصرى متجدد دائما ) <<<<<<<<<<<

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haramalik مشاهدة المشاركة
    أعرف ناس كتير يعرفوا ربع الي تعرفه ويزعلوا لو حد ألهم يا أستاذ بدل (باش مهندس) وحرصهم مقتصر بس على المكسب المادي(شهرة ومال)
    وأعتقد أن حضرتك توافأني أن في مجال حضرتك مدعيين كتير وناس كتير بتعمل فلوس في المجال داه من الأونطه والنصب
    لكن الخير في وفي أمتي إلى يوم الدين
    سدأني يا أخي العزيز وأنا والله لا أبالغ أن أولتلك أن حضرتك بتفكرني بالأمام البخاري
    كان الأمام يسافر من القاهرة لأسوان لأن في (أشاعة ) بتأول أن في واحد هناك عنده رواية لحديث ما يعرفهاش
    وبمجرد ما يروح يفرح الشخص ويستقبل الأمام بترحاب شديد وبالأحضان فيقرر الأمام أنه ما يخدش منه الرواية لأنه ببساطه بالغ في الترحاب ويرجع تاني من سفر دام لحوالي شهر وكما لو أنه كان في فسحة ويرفضها من آخر لأنه بيحاول يمسك حصانه الهارب منه عن طريأ تظاهره بأنه معاه في أديه أكل للحصان ويعتبر دا نوع من أنواع الكدب, كل المجهود الخرافي داه لو كان بيعمله لشهرة أو لمال كان بأه ملياردير عصره لكن بعد مماته كان حد هايتفكره؟ ويا ترى فلوسه كانت هاتخلي الأجيال الي بعد تفتكره؟ ما أظنش
    لكن احنا كلنا بنفتكر البخاري وبنحبه بعد مئات السنين من وفاته لأنه ببساطه كان معنى النجاح وقيمة الشخصية بتعني أعلاء كلمة الله في الأرض
    وهو داه اللي انت بتعمله يا أستاذ أحمد مجهودك داه لو قيمناه بفلوس فهو يساوي الافات لكن في أشياء أخرى مثل حب الناس الي زيي والي أكبر من كل داه هو رضا الله سبحانه وتعالى
    ربنا يسدد خطاك ويوفائك
    وكل عام وانت بخير
    وآسف للأطالة
    الاخ العزيز haramalik
    والله اخجلتني اوي بمشاركتك ده ومش عارف ارد عليك بس جزاك الله خير على كلامك ده
    بك أستجير ومن يجير سواكا .. فأجر ضعيفا يحتمي بحماك !!
    إني ضعيف أستعين على قوى .. ذنبي ومعصيتي ببعض قواكا !
    أذنبت ياربي وآذتني ذنوب .. مالها من غافر إلا كا !!
    دنياي غرتني وعفوك غرني .. ماحيلتي في هذه أو ذا كا !!

عضو

رد: >>>>>>>>>>كورس MCSE بالعربي و ببلاش مجانا ( شرح حصرى متجدد دائما ) <<<<<<<<<<<

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيكم اخباركم ايه يا رب تكونوا بخير
    من اطرف الايميلات اليي جاتلي كانت من واحد اسمه هاني سعيد وكان بيقولي بعض الملاحظات عني
    الملاحظه الاولى
    لاحظ اني بقول الدعاء بتاع اول كل محاضره غلط و الباقي كله ملاحظش
    انا كنت بقول وافكك العقدة من لساني والصح انها واحلل العقدة من لساني
    الملاحظه التانية
    اني ليا لزمتين بكررهم دايما
    (اللي موجود عندي هنا ) و (الا وهي )
    بشكره جدا على تنبيه ليا حاولت اسجل من غير مااول الزمتين دول بس فشلت ههههههههههه
    مش هضيع وقتكم اكتر من كده
    يالله شباب اتفضلوا الجزء الثاني من الموديل الرابع
    ممكن تنزلوه من هنا
    https://www.4shared.com/file/2438038...72c-part2.html
    او من هنا
    http://www.coursat.net/courses/mcse/...272c-part2.rar
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    متنسوش دعواتكم يا شباب
    بدعواتكم هيكون ارخص كورس ممكن تخدوه
    وبرضه بدعواتكم هتكون أعظم هدية ممكن تقدموا هالي
    وعلى فكره اللي بيدعي لأخوه بظهر الغيب ربنا بيستجيب له و ينفذ نفس دعوه الداعي على الداعي نفسه
    انا مش حافظ الحديث بس فيه حديث تقريبا بالمعنى ده والله اعلم
    بك أستجير ومن يجير سواكا .. فأجر ضعيفا يحتمي بحماك !!
    إني ضعيف أستعين على قوى .. ذنبي ومعصيتي ببعض قواكا !
    أذنبت ياربي وآذتني ذنوب .. مالها من غافر إلا كا !!
    دنياي غرتني وعفوك غرني .. ماحيلتي في هذه أو ذا كا !!

عضو

هذا الرد مرسل للاخ العزيز احمد جوده
    جزاك الله خير الجزاء على ما تقدمه وعلى ما توفره لنا من معلومات ومن اموال طائله نحتاجها لكى ناخد هذه الكورسات وارجو منك ان تتم وتكمل مجودك معنا وانا انتظر منك بقيه الكورس
    عاوزين نخش فى الكلام التقيل بقى :D وانا باذن الله متاكد انك ستبدع فيه كما تعودنا منك
    وكما قلت ارجو من الله ان تكمل معنا المشوار لانى اعلم ان الكورس كبيير جدا ومحتوياته كثيره جدا
    وارجو من الله ان يكرمك كما اكرمتنا

عضو الصورة الرمزية ahmedscondo

انا قولت افتح الجهاز شوية ببص لقيت الدرس الجديد وكنت حاسس انه بينزل ظنى كان فى محله

الف شكر ياباشا وجارى تنزيل الدرس
    حسبى الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

عضو

السلااااااام عليكم
    كل سنة و إنت طيب ،و جزاك الله خير على المجهود الرائع،وربنا يبارك ليك الشهر ،و يضاعف ليك أجرك يارب عشان شهر رمضان ،و ما تنسى إن المعلم النملة في جحرها بتدعيلو ،والحوت في أعماق البحر بتدعيلو ،وربنا يوفقك ويجازيك كل الخير يااااارب

عضو الصورة الرمزية snkafa

شكرا يا باشمهندس

مخالف للقوانين

يشمهندس احمد الله يكرمك ويزيدك علم علي علم
    اخوك محمد

عضو

شكرا يا باشا
    وكل عام والجميع بخير ان شاء الله

عضو

جزاك الله كل خير

عضو

جزاك الله خير الجزاء وجعله فى ميزان حسناتك

عضو الصورة الرمزية clerck

بسم الله الرحمن الرحيم
    والله انا مش عارف اقول ايه انا حاسس اني لو قلت اي كلمه شكرا اكيد الناس شكرتك اكتر مني بس بجد والله الكورس جه في وقته وجامد جدا جدا جدا انا فعلا استفد
    بس انا كان عندي استفسار انا فهت والحمد لله بس كان في حالات كنت عايز اسأل فيها للتأكد منه واني فهمتها صح فألسؤال هل ممكن اضع السؤال هنا علشان الي مفهماش يس تفيد ولا اسألك علي الرساله الخاصه علشن هي في الاول ويكون الموضوع مرتب ومتسلسل واي فود يقرأه في المستقبل منعملش مشكله في شكل الدرس ........وشكرا لك يا استاذ احمد وللمشرفين الي بيحاولوا انه بيكون في افضل حال وافضل شكل

مشرفة سابقة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clerck مشاهدة المشاركة
    بسم الله الرحمن الرحيم
    والله انا مش عارف اقول ايه انا حاسس اني لو قلت اي كلمه شكرا اكيد الناس شكرتك اكتر مني بس بجد والله الكورس جه في وقته وجامد جدا جدا جدا انا فعلا استفد
    بس انا كان عندي استفسار انا فهت والحمد لله بس كان في حالات كنت عايز اسأل فيها للتأكد منه واني فهمتها صح فألسؤال هل ممكن اضع السؤال هنا علشان الي مفهماش يس تفيد ولا اسألك علي الرساله الخاصه علشن هي في الاول ويكون الموضوع مرتب ومتسلسل واي فود يقرأه في المستقبل منعملش مشكله في شكل الدرس ........وشكرا لك يا استاذ احمد وللمشرفين الي بيحاولوا انه بيكون في افضل حال وافضل شكل
    ايه رأيك بدل ما تسأل سؤالك في الموضوع دا انك تعمل موضوع جديد بعنوان "أسئلة في إمتحان 270-70 "و إنت و كل المتابعين لدروس الاستاذ أحمد جودة يطرحوا أسئلتهم فيه و اللي يعرف الاجابة يجاوب على الاسئلة طبعا هذا في حالة ان الاسئلة تقنية و ليست مشكلة في ال download او ما شابهه ذلك و بكدة تعم الفائدة لك و لكل من يذاكر المادة و نحقق الغرض من إنشاء هذا القسم
    [SIZE="2"][COLOR="Teal"] [CENTER]
    اللَّهُمَّ اجعل حبك أحب الأشياء إليّ
    و اجعل خشيتك أخوف الأشياء عندي
    و اقطع عني حاجات الدنيا بالشوق إلى لقائك
    و إذا أقررت أعين أهل الدنيا من دنياهم ، فأقرر عيني من عبادتك
    [/CENTER]
    [/COLOR][/SIZE]

عضو فضي الصورة الرمزية lumark_s

إقتراح جيد من الأخت آمنة، وسأقوم بتثبيت مقال فوراً عن أي أسئلة تدور في خلد الأحبة لإمتحان ال 70-270
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading
    اللهم لك الحمد والشكر حتى ترضى ... ولك الحمد والشكر إن رضيت

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lumark_s مشاهدة المشاركة
    والله يا أستاذ محمد إنه لأحب على قلبي أن أرى أي من الإخوان يقوم بأي عمل، لو في نفسك يا أخي تعال حط إيدك في إيدي، انا اللي خلاني أبدأ هذا العمل إنه مفيش حد عايز يعمله، وبصراحة عايز أوقف عملية الإنهيار اللي شايفها بين بعض الشباب للأسف وهي النجاح بسبب الإعتماد على الباسفور شور وغيره، لذلك حبيت أتحرك بسرعة عشان انا مسلم وهم إخواني وميصحش أشوف ناس بتنهار وانا واقف أتفرج !!

بس لو عايز يا ريس تخش تشرح اي حاجة أنا يا ريس أضرب لك تحية وسلام من قلبي وأكون أول طلابك ومتابعينك يا أستاذ محمد، إنت بس أمر ونحن ورائك يا ريس.

أرجوكم يا أحبة من يجد لديه المقدرة أن يشرح فلا يتقاعس عن خدمة الإسلام والمسلمين، هذه آمانة في أعناقنا أن ننشر العلم باللغة العربية، من لديه المقدرة أن يشاركنا في هذا المشروع فليتفضل مشكوراً ويحذو حذو أستاذنا ومعلمنا الأستاذ أحمد جودة.

على فكرة يا lumark_s الاخ mohamedsn من الناس الكويسه جدا في مجال سيسكو
    و ده عن معلرفة شخصية ز ممكن تلراجع برضو اسلوب اجابته على اسئلة الاعضاء في المنتدي
    و ممكن تديلو مهمات شرح يكملها هوا (بدبسك يا محمد:D)

عضو فضي الصورة الرمزية lumark_s

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A.G.A مشاهدة المشاركة
    على فكرة يا lumark_s الاخ mohamedsn من الناس الكويسه جدا في مجال سيسكو
    و ده عن معلرفة شخصية ز ممكن تلراجع برضو اسلوب اجابته على اسئلة الاعضاء في المنتدي
    و ممكن تديلو مهمات شرح يكملها هوا (بدبسك يا محمد:D)
    انا دبسته يا ريس وخلاص ههههههههههههههههههههه

إقرأ هنا وحتشوف

https://www.arabhardware.net/forum/s...ad.php?t=56618
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading
    اللهم لك الحمد والشكر حتى ترضى ... ولك الحمد والشكر إن رضيت

صفحة 14 من 88 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 64 ... الأخيرةالأخيرة