صفحة 67 من 88 الأولىالأولى ... 17 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 991 إلى 1,005 من 1310

الموضوع: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-270

عضوية جديدة

رد: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-270

يا رب ما يكون فى حاجه منعاك من انك تكمل الشرح زى أستاذنا أحمد جوده يا رب يكون بخير

عضو ذهبي الصورة الرمزية hisham_munshar

رد: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-270

الف شكر يا استاذ woboo
    نحن في انتظار الانتهاء من كورس ال xp

عضو

الله يعطيك الصحة والعافية على المجهود الجبار

ياباشمهندس
    .
    .
    .

تجديد كامل لكورس الـ CCNA للاستاذ محمد عزت
    تجديد روابط كورس الـ +Network
    اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات

عضو

ايه يا باشمهندس احنا حسدناك ولا ايه
    ربنا يرجعك لينا بالسلامه يا رب

عضو

ستاذنا الفاضل
    انا كنت بتصفح بعض المنتديات لاقيت فى احد المنتديات موضوع واحد سارق فية كل شغل الاستاذ احمد جودة و الاستاذ woboo و ناسبة لنفسة الشخص دة اسمة a_baidak يا ريت تطلع على الموضوع دة بنفسك
    https://www.damasgate.com/vb/t88173.html
    و تاخد اللازم
    انا شايف ان لو انا مش مخطئ انك تنبة على الاساتذة اللى بيصوروا الفيديوا انهم يقولوا فى التصوير على الموضوع دة
    و النبى يا شيخ تبقى ترد علية علشان انا دمى بيغلى من ساعة ما شوفت الموضوع دة . حتى علشان الناس الافاضل دول ميجلهمش احباط من سرقة مجهودهم

عضو برونزي الصورة الرمزية one-zero

استغفر الله العظيم يعني على الاقل كان يجي ذكر الاشخاص الذي قامو بالعمل
    و بعدبن الراجل عضو هنا و مش غريب وهو
    https://arabhardware.net/forum/member.php?u=106681

مش عارف اقول ايه اطلع كل عشرة دقائق في التسجيل و اقول هيييييييييييه انا ياسر رمزي من عرب هاردوير

عضو الصورة الرمزية chikou

Angry رد: حصرياً على عرب هاردوير: شرح فيديو باللغة العربية لشهادة MCSE الإمتحان 70-270

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rwmy4 مشاهدة المشاركة
    ستاذنا الفاضل
    انا كنت بتصفح بعض المنتديات لاقيت فى احد المنتديات موضوع واحد سارق فية كل شغل الاستاذ احمد جودة و الاستاذ woboo و ناسبة لنفسة الشخص دة اسمة a_baidak يا ريت تطلع على الموضوع دة بنفسك
    https://www.damasgate.com/vb/t88173.html
    و تاخد اللازم
    انا شايف ان لو انا مش مخطئ انك تنبة على الاساتذة اللى بيصوروا الفيديوا انهم يقولوا فى التصوير على الموضوع دة
    و النبى يا شيخ تبقى ترد علية علشان انا دمى بيغلى من ساعة ما شوفت الموضوع دة . حتى علشان الناس الافاضل دول ميجلهمش احباط من سرقة مجهودهم
    لا حول ولا قوة الا بالله حسبنا الله و نعم الوكيل
    يجب عدم السكوت حتى و لو كان ما يقوم به الاخوة في سبيل الله و لكن لا يجوز هذا
    لا حول ولا قوة الا بالله

عضوية جديدة

أيه البنى أدم ده وهيستفاد ايه لما يسرق مجهود غيره
    لا وقال ايه كاتب (لوجه الله تعالى راجيا من المولى ان يغفر لي ذنوبي و يسامحنى و يوفقني في دنياي و اخرتي ويغفر لي ولوالديا ولاخواتي وجميع المسلمين )
    الله يسامحك يا اخى على اللى بتعملو
    لازم العضو ده يوقف عضويتة حالا عشان احنا من عايزين بينا حرامية

عضو الصورة الرمزية a_baidak

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wobooo مشاهدة المشاركة
    استغفر الله العظيم يعني على الاقل كان يجي ذكر الاشخاص الذي قامو بالعمل
    و بعدبن الراجل عضو هنا و مش غريب وهو
    https://arabhardware.net/forum/member.php?u=106681

مش عارف اقول ايه اطلع كل عشرة دقائق في التسجيل و اقول هيييييييييييه انا ياسر رمزي من عرب هاردوير
    اخى ياسر لو تفتكر انى كلمت حضرتك اول لما ابتديت تشتغل فى المديول 6 لوتفتكر

ولو بسيط فى المنتدى التانى انى كاتب انى نقله عن الاستاذ احمد جوده لانى مبقدرش اعدل على المشاركات يا اخى

وانا غلطان انا ممكن اطلب من المشرفين انى يشيله الموضوع من هناك انا قل اللى بقوله انى مش كل الناس بتخش على بوابة العرب ومش كل الناس عرفاه والمفرود كل واحد فينا عارف منتدى مش موجود عليه الموضوع ده ينقله ليه ليستفيد جميع الناس

يعنى لو انا عاوز اسرقه مش هكتب انى نقله وكنت اضيف رابط للمنتدى وهمه اللى شيلينه

ياريت اى حد يقرئ الموضوع يقرئه كويس

وانا بصراحه جزا مره اتسرقة فى المنتدى ده حتى فى مواضيع انا اللى كتبها ولاول مره فى المنتديات التنيه وتاق انى وخده مش عارف من مين مع انى زاكر الاسم بتاعى وكتبه زى ما حضرتك كاتب عرب هارد وير فى الفيديو وزاكر اسمك هقدر برده اشيل النقطه ديه واضيف اسمى

بالله عليك متتهمهوش اى حد باى حاجه ولا حول ولا قوة الا بالله

وانا مش داخل تانى المنتدى ده والف شكر ليكم انى بحاول اساعد اى مسلم بس ديه لله فقط مل ليه ولا لاى حد والله يعلم با فى القلوب
    لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

سبحان من يسبح الرعد بحمده والملائكة من خيفته

عضو

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ان بعض الظن اسم
    انا اولا احب ان اقول انى لا اعرف الاستاذ
    a_baidak
    ولكنى ذهبت للمنتدى ايه وقرات مشاركاته فى الموضوع كله ووجدت انه كاتب المشاركه الاتيه

ايه يا جماعه محدش متابع الموضوع ليه على العموم الموضوع موجود فى منتدى
    https://www.*******************.com/s...d.php?t=506657
    تبعوه من هناك وشكرا
    محدش بيرد خالص ليه ومحدش متابع الموضوع هنا وانا سعات بتاخر عليكم معلش بس ظروف والله
    تابعوه من هناك

اما مقدمه الموضوع فانا بردوا استغربت لما لقيتها كدا بس اول لما قريتها شكيت فرجعت لاول صفحه فى منتدانا الحبيب لقيت ان المقدمه دى متاخده كوبى وبيست من كلام استاذنا الكبيير احمد جوده يعنى الراجل بياخد الموضوع كوبى وبيست وذكر انه الموضوع منقول من منتدانا الحبيب

واحب ااكد للمره المليون انى لا اعرف الاخ a_baidak مطلقا ولكن هذه كلمه حق كان يجب ان اقولها

وكما يقول ديننا العظيم
    ان بعض الظن اسم
    غفر الله لنا ولكم ولاستاذاينا الكبار احمد جوده وياسر رمزى واكرمهم الله بما عملوا وغفر لهم ولواليديهم امين يا رب العملين

عضو الصورة الرمزية moh-amin

روق بس يا a_baidak ، وما تخدش الامور بعصبية كده ، هي مش محكمة ولا حاجة لكن

كل المطلوب إننا " نعطي كل ذي حق حقه " ولا نجور على حقوق الاخرين ، ومن هذا المنطلق

نوه اخونا " " بدافع من غيرته وحبه للمنتدى (( لأنه صحيح يستاهل )) .

وحقيقي هو العمل كله كان لوجه الله كما ذكر اخواننا الاساتذة من قبل ولا يبغون به منفعه من اي احد

لذلك كان التنويه لأصحاب الكورسات ضروري حفاظاً على مجهودهم

وانا بكل صراحة اتحققت من المشاركة الخاصة بك في المنتدى الاخر ووجدتك ذاكر رابط منتدانا عرب هارد ويير

لكن الإدارة حزفته ، وبما إن الادارة قامت بذلك في منتداك الثاني ، فمعنى ذلك أنه لا داعي من لتسجيل

من الأصل ، لو لم سيحفظ حق إخواننا فيه .. فقط هذا ما اردت قوله .

ولا تحمل على نفسك من جانبنا وانت عزيز علينا بما إنك تنتمي للمنتدانا واهلا بك في اي وقت

واخيرا أخشى أن أكون قد تعديت حدودي وقمت بالرد على اخي a_baidak ، وإن كان هذا

فعذرا مشرفينا الأفاضل ، ولكم مني كل الاحترام والتقدير .

سبحان الله وبحمده ** سبحان الله العظيم

مفيش حاجه يا اخى العزيز بس انا والله كل اللى قلته سعتها للاستاذ احمد جوده

وهتلاقى اسمه مكتوب فى اول مشاركه هناك انى عارف منتدى وممكن انقله قالى ماشى

انا عاوز الموضوع يشتهر وكل الناس تعرفه علشا؆46 الناس كDها تستفيد منه

قلتله خلاص ماشى وتبعت الموضوع وفى مره رد عليا وقلى انت مبتخشش ليه على المنتدى والناس زعلانه

والكلام ده فى منتدى بوابة العرب وبعد كده كملت الموضوع معاه عادى لغايط لما جيه الاستاذ ياسر

الله يكرمه وانا والعيازو بالله انا مبختش حق حد انا كل اللى عملته انى نقله بحزفيره وبنفس الردود بتعته

علشان الناس تستفاد ومدى ناس الايميل بتاعه كمان

والحمد لله يا جماعه حصل خير بس انا حصل الموضوع ده معايه اول لما جيت اعمل اول موضوع ليه فى المنتدى

وقالو انى سرقه حد هيسرق موضوع من نفسه لانى كنت انا والله اللى عمله ووريت الاخ اللى قال كده والحمد لله اقتنع واسبتله

نحمد ربنا وانا عندى استعداد اقول لجميع الناس انى واخد الموضوع ده من هنا بس المهم الكل يستفاد

لكى نصبح احسن واقوى وانت خير العارفين

جزاكم الله كل خير

عضو برونزي الصورة الرمزية one-zero

حصل خير يا a_baidak
    واللهي انا راجعت صندوق البريد ووجدت الرسالة من حوالي 4 شهور او اكثر
    و لذلك اطلب منك عدم الغضب من عدم الفهم او سوء التفاهم الذي حدث في الساعات السابقة من الجميع
    و نتشرف بتواجدك معنا هنا في عربهاردوير و انا شخصيا سعيد بمعرفتك اخي العزيز احمد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wobooo مشاهدة المشاركة
    حصل خير يا a_baidak
    واللهي انا راجعت صندوق البريد ووجدت الرسالة من حوالي 4 شهور او اكثر
    و لذلك اطلب منك عدم الغضب من عدم الفهم او سوء التفاهم الذي حدث في الساعات السابقة من الجميع
    و نتشرف بتواجدك معنا هنا في عربهاردوير و انا شخصيا سعيد بمعرفتك اخي العزيز احمد
    اخى العزيز ياسر حصل الف خير ويشرفنى ويسعدنى انى اكون عضو هنا وتلميذ من تلاميذك يا اخى العزيز

اخوك احمد بيدق

عضو

we back in business

صفحة 67 من 88 الأولىالأولى ... 17 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... الأخيرةالأخيرة