مشاهدة نتائج الإستطلاع: من ترشّح لكي يجلس على كرس الاعتراف؟

المصوتون
56. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • The.Hulk

34 60.71%
  • coolman4now

19 33.93%
  • miro the king

3 5.36%
صفحة 21 من 175 الأولىالأولى ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 71 121 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 301 إلى 315 من 2616

الموضوع: >>> كرسى الأعتراف <<<

عضو برونزي الصورة الرمزية BlacK ShaDoW

رد: >>> كرسى الأعتراف <<< ادخل و شارك !!!

هالكي, حٌبي :D

خد عندك دول تصبيرة لحد ما أمخمخلك شوية :D

1- ما سر انتقالك للمعسكر الأحمر ؟ هل هي ضغوط نفسية ؟ رشوة ؟ فساد إداري ؟ :D

2- إيه سر العلاقة بينك و بين هالك ؟ (محدش يفهم غلط :ah50

3- كان نفسك تطلع إيه و أنت صغير ؟ و حل حققت حلمك ؟

4- إيه الفيديو جيمز المفضلة لهالكي ؟

5- أفلامك المفصلة ؟

يتبع ...

على فكرة

كل ما اشوف الافاتار الجديد افتكرك khaledelkhawaga معرفش ليه !

:D
    [CENTER]
    [/CENTER]

عضو برونزي

أنت أهلاوى ولا زملكاوى و بتشجع مين من الفرق اللى بتلعب كرة القدم ( الفرق غير المصرية )

انا اهلاوى من ايام اسامة عرابى , من اول ما ادركت انه فى حاجة اسمها كرة!

انا اول احتكاك لى مع الكرة النضيفة - الاوروبية - كان سنة 1999 ماتش البايرن ومان يونايتد , يومها سولكشير خلانى فخور بنفسى ولا كانه الحاج الوالد , من ساعتها احمر للأبد , كمان بحب ريال مدريد وميلان , كمان ديندي يونايتد كنت بحبه فى الدورى الاسكتلاندى بس فترة مش بشوفه

*هتسمى أولادك أيه

سؤال محرج جدا! انا لسه مفكرتش فى جواز! "محدش قال لى لسه عندك كام سنة!!!:D" بس لو كنت حخلف كان ممكن اسمى الولد , مش عارف , ممكن الولد اسميه..............................انا حسيب التسمية للأم لانها بصراحة حرام 9 شهور من التعب وفى الأخر اسمى انا على الجاهز , حسيب لها الاوبشن ده , ده لو اتجوزت :p

*أيه كانت مادتك المفضلة فى المدرسة

الرياضة واللغات التانية غير العربية! للاسف العربى طريقة تدريسه كانت بشعة وده ادى بى انى مش بعرف احفظ النتيجة مجزرة فى الثانوية العامة , حتى سنة 3 اكتر مادة عشقتها كانت "القدارت : رسم معمارى" كنت موهوب فيها والحمد لله قلت انا حؤمن فى نفسى عشان بفهم , دخلت كلية اداب! انتساب!:D, طبعا كل مواد الفهم بتتحول لحفظ لك ان تتخيل مواد الاحياء والكيمياء والفزياء لما تبقى حفظ! الموضوع كانك بتتخيل جزيئات الهواء وانتى ماشى على البحر تبقى كلها حزيئات سمن طبيخ! كم اللزوجة والبهدلة! ده ما حدث لى

*لو كنت جبت فى الثانوية العامة 100% كنت هتخش أيه

انا الأول على مصر كان صاحبى , دخل الجامعة الألمانية وبقى شاب لامع جدا , اكيد لو كنت جبت 100% كان ممكن احصله بس لو كنت جبت 100% ومفيش جامعة عايزانى محترمة , كنت حبرشط على فنون جميلة عمارة او علوم رياضة بحتة

ايه اكبر احلامك ؟

Define : حلم!
    لو تقصد حاجة للمستقبل او خلافه , Keep updating my Pc
    لو تقصد حاجة معنوية و و و و و , ادعى لى بس ربنا يطلعنى منها على خير , بس عامة انا بحلم انى اقدر احلم تانى

ايه الحاجه الي نفسك ماتعملهاش او حتي تفكر تعملها في حياتك؟

اشرب سجاير , أزنى , اعصى الله بشكل فج , بس , طول ما الكلام ده بعيد عنى يبقى الحمد لله كله تمام

ايه اكتر شخصيه تركت علامه في ماضيك وليه؟

واحد جار خالتى فى عمارتها! الراجل ده كان مراته مريضة جدا جدا جدا ووقف جمبها حتى هذه اللحظة وبيهتم بيها جدا وكان ممكن يرميها فى الشارع و و و و و ويتجوز تانى , الراجل تفانى لها ولبيته فى وقت انا شفت البدع فى حتت تانية , هو لا عالم دين , ولا متفقه , ولا عالم ذرة , ولا عالم كيمياء احثائية , بس هو وفى , Loyal , انا كنت بشوفه وانا صغير واتعلم منه الابتسامة بس , عمرى ما شفته مكشر حتى يومنا هذا

من امتي وانت مرتبط بهالك؟

من سنة 1 اعدادى

لو لقيت تمن الجهاز الي انت كاتبه فوق ده بالضبط هاتشتريه ولا تعمل حاجه تانيه بالفلوس مثل شراء برج القاهره ؟والفكه الي هتبقي هتعمل بيها ايه :D

الفلوس دى كلها كام؟ 60 الف جنيه مصرى؟ 120 الف؟ اكيد لو حتى ربع مليون مش كفاية لبرج القاهرة , ثم حعمل ايه بالبرج! الجهاز احلى

امتي تعلقت بالكمبيوتر والبرمجه ؟

وانا فى سنة 3 ابتدائى , كان فى قريبي الله يرحمه ويحسن اليه كان مبرمج اساسا, ورانى مرة برنامج C , Borland C بسيط جدا للجمع والطرح , من يومها وانا بحلم بالجهاز الغريب اللى ممكن يحل لى الواجب وانا بتفرج على كابتن ماجد براحتى واكتشفت انه لاحقا له استخدامت اخرى زى الجيمز , لعبة DooM سببت انى مش عارف انام لمدة طويلة , كده يعنى , وهكذا بدأت قصة الحب

انتو سألتو الراجل من اول يوم :D

All more than welcome

أما الآن (فأنا جيمر وبس يا أخوانا :D ) -طعنة قوية وقاسمة لشباشب المعسكر الأخضر

هههههههههههههههههههههههههههه مش للدرجة
    انا بس قلت اغير شوية , مش اكتر والله , حركة احسن لقدام وعشان اخد خبرة صح , هى دى الحياة , Change , بس , انما لكارت رهيب! ثم انا مش حبرمج C++ on GPU! مش للدرجة! مش الأن :rolleyes:

1- ما سر انتقالك للمعسكر الأحمر ؟ هل هي ضغوط نفسية ؟ رشوة ؟ فساد إداري ؟ :D

نفس السؤال اللى فات , التغيير مطلوب لأنه لولاه مكنش حاجة حصلت لنا , ولا ايه رايك؟ كونى انا موجود فى الحياة بارادة الله اكيد سببه انه والدى وهى شاب قرر يغيير هو ووالدتى من وضعهم الاجتماعى من Singels ل Married , وانا النتيجة :D, تخيل لو كان كل واحد ثبت على راى له! انت عشان تحقق احلامك لازم تتغير , + انه يكون فى احلام

2- إيه سر العلاقة بينك و بين هالك ؟ (محدش يفهم غلط :ah50

ههههههههههههههههههههههه , انا بحب الشخصية جدا لأنى اشبهه فى حاجات كتير منها لون البشرة , "انا حر فى رأى!!" , بروس بانر كان ولا يزال شاطر فى العلوم اوانا بحاول , يعنى , الشخصية نفسها more than meets the eye , انا اشبهه فى دى + كتير بيتم تفسيرنا غلط + كتير بقول لنفسى all i wanna do is to be left alone
    فيعنى........:D

3- كان نفسك تطلع إيه و أنت صغير ؟ و حل حققت حلمك ؟

اول وظيفة كانت رائد فضاء , ثم لقيتها مملة , وفى سنة 2 ابتدائى دخلت مع والدى تحفة سبيلبرغ , Jurassic Park ومن يومها حتى هذه اللحظة كان نفسى اكون عالم ديناصورات , لك ان تتخيل وضع طفل فى مصر يخش الموجه فى الفصل , نفسك تطلع ايه يا بابا؟
    مهندس
    طيار
    شرطى
    لاعب كرة
    مدرسة
    دكتورة

عالم ديناصورات

- حد ينزل الولد ده للاخصائى الاجتماعى + استدعاء لولى الأمر :D, وصلت لدرجة مرة اتضربت عشان اغيير راى فى الطابور! ههههههههههههههههههههههههه , لكن لأ!

حققت حلمى؟ هو احنا فى انهى دولة؟ مصر؟

الدولة طلعت لى الرسالة دى

:err::err::err:

افهم انت!...........................

4- إيه الفيديو جيمز المفضلة لهالكي ؟
    5- أفلامك المفصلة ؟

:ah32:مش حنخلص
    جيمز كل جيمز FpS او RPG او 3rd PS لعبتها محترمة انا جربتها بس الأثير لقلبى كل منتجات Capcom , خاصة Dino Crisis والرهيبة RE , من برة سلسلة PES من ايام ما كانت على السيجا , حاجات كتير اوى!

نفس الكلام للأفلام , مش حاجة محددة لأنه كتير جدا! بس ال Thrillers , Drama , Fantasy وافلام Marvel! :D

كل ما اشوف الافاتار الجديد افتكرك khaledelkhawaga معرفش ليه !

خالد كان حاطط PoP من الجزء التانى Worrior Within < انا حاطط صورة ال Elite Predator من الفيلم الجديد Predators اخراج الرهيب رودريجز! :D

شباب! شكلكم كسالى جدا!:p

عضو فضي الصورة الرمزية XMasterrrr

مش ليا اسئلة لأنك طلعت نفس شخصيتى اه والله بعيدا عن هالك علشان انا بحب بابا و ماما السحرين :D لكن انتا زيى حتى فى الشكل ربنا يكرمك و يكرمنا مش ناوى تعمل شركة برمجة ؟ لاء طب ليه ؟

عضو برونزي

مش ناوى تعمل شركة برمجة ؟ لاء طب ليه ؟

الموضوع حيكون مكلف جدا كاول حاجة ابدا بشركة , فاكر احمد حلمى لما قال لأبوه فى الفيلم " يعنى يا بابا اهوه مسكت مدير عام شركة يعنى , أهى حاجة على بال ما تفرج" , تصدق لو قلت لك انا مش بحب المجال اوى بس احسن من غيره , نفسى ابدا فعلا البيزنس بتاعى بس اخد شوية خبرة فى السوق بس

عضو فضي الصورة الرمزية XMasterrrr

انا بالنسبة لى البرمجة افضل حاجة عندى و امتع شئ لى بالنسبة للألعاب فأنا مجرد ملاقى نفسى بخسر بقفل اللعبة ب Alt+F4 منغير نقاش فى حين ان اخويا ربنا يحفظه بيفضل يقولى اعمل كذة و هو الى بيقفل اللعب و ده بيجننى :D
    انا عن نفسى ناوى اعمل بيزنس لنفسى بس اونلاين مش ناوى اشتغل فى سنى ده فى مكتب او كدة لو انتا محتاج فعلا حاجات على النت شغل و برمجة قولى لأنى اعرف مواقع و انا مجربها بالفعل :D

عضو فضي الصورة الرمزية ŤǾЯŊΛĐф

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The.Hulk مشاهدة المشاركة
    انا اول احتكاك لى مع الكرة النضيفة - الاوروبية - كان سنة 1999 ماتش البايرن ومان يونايتد , يومها سولكشير خلانى فخور بنفسى ولا كانه الحاج الوالد , من ساعتها احمر للأبد
    . Glory Glory Man. Utd ، أخوك مانشستراوى بغباء ، د أنا حتى كنت بلبس Pampers عليه علم Manchester ( تعبير مجازى طبعا ) ، Welcome To United Bro
    جنت على نفسها براقش ...

مخالف للقوانين

سلام عليكم يا شباب ...
    اهلا و سهلا باهل اسكندرية.... اجدع ناس و ربنا
    س: انا مش عايز انكد عليك بس انا حابب اعرف تجربتك مع H1N1?? لو فى مشاكل فى الاجابة بلاش

عضو ذهبي الصورة الرمزية Doctor Medo

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The.Hulk مشاهدة المشاركة
    اول وظيفة كانت رائد فضاء , ثم لقيتها مملة , وفى سنة 2 ابتدائى دخلت مع والدى تحفة سبيلبرغ , Jurassic Park ومن يومها حتى هذه اللحظة كان نفسى اكون عالم ديناصورات , لك ان تتخيل وضع طفل فى مصر يخش الموجه فى الفصل , نفسك تطلع ايه يا بابا؟
    مهندس
    طيار
    شرطى
    لاعب كرة
    مدرسة
    دكتورة

عالم ديناصورات

- حد ينزل الولد ده للاخصائى الاجتماعى + استدعاء لولى الأمر :D, وصلت لدرجة مرة اتضربت عشان اغيير راى فى الطابور! ههههههههههههههههههههههههه , لكن لأ!

حققت حلمى؟ هو احنا فى انهى دولة؟ مصر؟

الدولة طلعت لى الرسالة دى

:err::err::err:

افهم انت!
    ربنا يخرجنا منها علي خير

مشرف سابق الصورة الرمزية | OMA |

كيف تري نفسك بعد 10 _15 سنه ?
    او ماذا تريد ان تصبح بعد 10- 15 سنه
    ?
    ما هو افضل فيلم عربي لديك؟
    ماهو افضل فيلم اجنبي؟
    ماهي افضل لعبه قد لعبتها منذ ان لمست ال pc؟
    واخيرا
    all i wanna do is to be left alone
    we love you so we can not left you alone

عضو بلاتيني الصورة الرمزية MF88

منورين والله يا شبااااااااااااااب

انا اسئلتى مش هسألها فى المنتدى . انا هجيلك البيت و العب على التوكسيك شويه و انا بسألك :D
    ================================================== ==============
    [ الخطوه الثانيه ] نظام الأندرويد كنظام أساسى على الهاتف htc HD2 - وداعا WM

قمت بتعطيل الرسائل الخاصه لكثرتها وحتى لا يعتقد احد انى متجاهله عن عمّد :)
    برجاء إذا كان لك أى استفسار قم بعمل موضوع حتى يتسنى للجميع مساعدتك و انا معهم إن شاء الله
    ولكي يستفيد الجميع من خبراتك و خبرات الزوار ولتقليل الجهد على المشرفين أيضاً

عضو برونزي الصورة الرمزية The STIG

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MF88 مشاهدة المشاركة
    منورين والله يا شبااااااااااااااب

انا اسئلتى مش هسألها فى المنتدى . انا هجيلك البيت و العب على التوكسيك شويه و انا بسألك :D
    :D:D
    اوعى تكون ناوى ترشحنى يا هالكى المره الجايه :D:D احسن اقفلكو الموضوع :p:D
    [CENTER][SIZE=3][B][SIGPIC][/SIGPIC][/B][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][SIZE=3][B]Civic .... Floor The T[/B][/SIZE][SIZE=3][B]hrottle and GO[/B][/SIZE] [/CENTER]
    [CENTER] [/CENTER]
    [CENTER][B][SIZE=3][URL="https://www.arabhardware.net/forum/album.php?u=145589"]Check out My Albums[/URL][/SIZE][/B][/CENTER]

[CENTER][SIZE=4][SIZE=4][COLOR=black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showpost.php?p=932609&postcount=42602"][SIZE=2]قوانين موضوع اسعار و اخبار الهاردوير ف[/SIZE][/URL][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showpost.php?p=932609&postcount=42602"][SIZE=2]ى السوق المصريه [B]يرجى الالتزام بها[/B][/SIZE][/URL][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][SIZE=4][B][SIZE=4][COLOR=black]Toyota For City..Nissan For Track..Honda For Tuning[/COLOR][/SIZE][/B][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][B][COLOR=navy][SIZE=3][COLOR=black]Horsepower is how fast you hit the wall..Torque is how far you take the wall with you[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/B][/CENTER]

عضو فضي الصورة الرمزية Black-Edition

ايه هى اسعد لحظة مرت عليك فى حياتك والعكس يا محمد :D

يــــــــــــــــــــــــارب

jOoLiAnOo

عضو برونزي

انا عن نفسى ناوى اعمل بيزنس لنفسى بس اونلاين مش ناوى اشتغل فى سنى ده فى مكتب او كدة لو انتا محتاج فعلا حاجات على النت شغل و برمجة قولى لأنى اعرف مواقع و انا مجربها بالفعل :D

ربنا يوفقك يا كبير , المهم بس تفضل تحاول وتعمل اللى انت تحبه مش غيرك بيجبرك عليه

د أنا حتى كنت بلبس Pampers عليه علم Manchester ( تعبير مجازى طبعا )

غندى تى شيرت ايريك كانتونا رقم 7 بتاعة SHARP :D

س: انا مش عايز انكد عليك بس انا حابب اعرف تجربتك مع H1N1?? لو فى مشاكل فى الاجابة بلاش

انا فاكر جسمى كان بيسخن بشكل غير عادى , مفيش عرق وده كان المصيبة! مفيش اى طريقة لبلع الأكل او خلافه , نزلت المستشفى وعضمى كله مكسر , ماله الأخ ده؟ N1H1 ! احجز! دب
    وبقيت فعلا انا صاحى وحاسس حرفيا انى "عامل دماغ برد!" طبعا كان شعور مؤلم جدا ويكفى الحر , كان نفس شعور السمكة البلطى وهى بتتشوى بس من غير دقيق! درجة حرارتى كانت 45"طلعت 42 ولما سالت الدكتور قال لى كان مرحل الميزان 3 درجات , محسسنى انه بيتعامل مع عجل مش واحد من بنى بشر " اخدت دوا سريع لكسر الحرارة عشان ميحصلش لمخى تلف او اتعمى , على 41-42 انت ممكن تتعمى , اخدت الدوا , اسبوع وكله كان تمام , الحمد لله على نعمة العرق

كيف تري نفسك بعد 10 _15 سنه ?

اخ! ايه الاحراج ده!:D

حمتلك اقوى PC فى مصر كلها

حكون فى اول ال40نيات , او اواخر ال30نيات, لو الأمور مشت كويس حكون يعنى معايا موتوسيكل محترم فعلا بتاعى , حاجة هارلى كده على الأد , اكون CEO فى اى شركة :p

او ماذا تريد ان تصبح بعد 10- 15 سنه?

يا ريت اكون فعلا مسئول كبير شوية فى قسم لعبة RE فى شركة كابكوم مصر لو ربنا اراد فى السمارت فيليدج"ايوة عايز اسيب الحضر" يا مسهل يا رب!

ما هو افضل فيلم عربي لديك؟

دعاء الكروان

ماهو افضل فيلم اجنبي؟

صعبة احدد حاجة بعينها بس Brave Heart

we love you so we can not left you alone

i do not mean u all my friends , the hulk also got alot of friends

و العب على التوكسيك شويه و انا بسألك :D

ألساعة حتكلفك شوية حلويين :D

عضو برونزي

ايه هى اسعد لحظة مرت عليك فى حياتك والعكس يا محمد :D

اسعد لحظة يمكن يوم ما وصل ال 8800GT من برة امريكا لهنا , كنت حموت من السعادة! طبعا فى كتير تانى لدرجة انا من فرحتى من عايز ابوظهم , يكفى انى لما بشوف الأعذاء برة بحس انى فى العالم بتاعى انا! مع حبايبى انا!

اسوأ لحظة , هم كتير!
    - يوم نتيجة سنة 3 ثانوى!
    - يوم ما عرفت انى حخش الجيش!
    - يوم ما طلعت من الجيش!
    -أول يوم فى الكلية!
    -يوم ما اتوقفت فى المنتدى بسبب ترجمة غلط , هههههههههههههههههههههههههه, كان حوار غريب!
    - يوم 13/10/2003م
    -يوم 13/11/2003م
    , كفاية

عضو بلاتيني الصورة الرمزية MF88

على اساس انى جى ااجر بلاى ستيشن :D

مااااااااشى ماااااشى

عندى سؤال على ما تفرج كده . انت حاسس ان الفلوس اللى دفعتها فى الـ 5850 حلال ؟؟؟ وللا مكنش زى ما توقعته ؟؟؟؟

يعنى الكارت عجبك اداؤه وللا بتفتقد لنفيديا ؟؟؟؟ ياريت صراحه تامه
    ================================================== ==============
    [ الخطوه الثانيه ] نظام الأندرويد كنظام أساسى على الهاتف htc HD2 - وداعا WM

قمت بتعطيل الرسائل الخاصه لكثرتها وحتى لا يعتقد احد انى متجاهله عن عمّد :)
    برجاء إذا كان لك أى استفسار قم بعمل موضوع حتى يتسنى للجميع مساعدتك و انا معهم إن شاء الله
    ولكي يستفيد الجميع من خبراتك و خبرات الزوار ولتقليل الجهد على المشرفين أيضاً

صفحة 21 من 175 الأولىالأولى ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 71 121 ... الأخيرةالأخيرة